kayleestiene.reismee.nl

dag 2

Gistere avond nog lekker bij een restaurantje gegeten en gezeten en kennis gemaakt met de baas een fles wijn cadeau gekregen (maar die was niet te drinke!!!) Vanmorgen om half 8 opgestaan om naar de supermarkt te gaan. Daar van alles gekocht en om half 10 de bus naor het hotel. Hebben we weer een training gehad vandaag zweedse lichaams massage. Even veel info maar ut lukte wel. Heerlijk ook mogen liggen en van claudia de massage gehad. Om half 5 waren we klaar en mochten we lekker naar huis. Nog even snel wat boodschapjes gedaan. En toen zijn we gaan koken frietjes met kipnuggets en salade. Ut was lekker alleen de sla was zo taai als maar wat hahaha... Naar ut eten lekker gedoucht. En op de wandel gegaan met claudia. Even rond kijken een heel stuk gelopen, hoorde we opeens typisch cyprus muziek en zijn we gaan kijken zagen we een dansschool en we werden gelijk naar binnen geroepen filmpjes gemaakt super leuk! En nu weer bij ut cafeetje van gisteren waant hier hebben we wifiiii!!!!!! Morge weer een dagje training! Liefs kaylee en claudia