kayleestiene.reismee.nl

dag 3

Vanmorge om 8 uur opgestaan en klaar gemaakt voor 's avonds om uit te gaan en te eten want naar ut werken moeten we gelijk met de bus daor want de buss gaat om half 8 en anders pas om 00.00 lekker ontbeten met Claudia. Toen om 20 op 9 richting de bus. Weer een dagje training nagelsvijlen polijsten en lakken! Toen stond er eigelijk een rug massage bij mij maar die was verzet naar iemand anders omdat mijn pakje nog niet helemaal compleet is. Erg jammer :(:( de rest had allemaal behandelingen dus heb ik 2 uur moeten wachte tot hun klaar waren want ik mocht niet eerder gaan. Beetje janmer. Marja heb beetje m'n engels proberen te verbeteren en me spreekbaar te maken. Ut verstaan gaat wel maar ut spreken beetje... (maar daar gaan we het maar niet over hebben haha) dat komt wel goed! Nou net klaar en nu in de bus richting Paphos om lekker te gaan uiteten en uit te gaan ben benieuwd! Morge lekker dagje vrij, lekker zonnen en zwemmen in de zee! Liefs Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!