kayleestiene.reismee.nl

dag 4

Gisteren avond naar de training gelijk door gegaan naar paphos daar wat gegeten met ze 4e. En eens de bar straat ingelopen. We werden gelijk door iemand van een discotheek meegenomen en kregen gratis cocktails (altijd lekker) wat een super leuke cafe/discotheek Flairs. We zijn er de hele avond gebleven zo gezellig. En er was nog een groep Nederlanders die hier op vakantie waren, super gezellig! Hebben nummers uitgewisselt, Claudia en ik gaan woensdag met 2 meisjes uiteten en dan weer gezellig uit want dan is hun laatste avond hier. Toen rond een uur of half 4 een taxi limo naar huis genomen (€3,- pp. niks van te zeggen) thuis aangekomen zijn claudia en ik gelijk in bed gedoken en in slaap gevallen. Vanmorgen ging de wekker om 9 uur en zijn we naar coral beach gegaan is even met de bus rijden. Hebben we daar gelegen tot een uur of 1 toen ef verder op iets gaan eten. Toen weer terug en lekker gezond (beetje verbrand marja...) ef lekker geskypet met Puck en Lynn. En toen terug met de bus we hadden op de heen weg een Lidl gezien dus daar even inkopen gedaan voor de hele week stuk goedkoper dan bij ons in ut stadje. Met de taxi naar huis en even alles gepoetst. Nu lekker op de bank geploft met ze alle en morge weer een dagje training! Liefs, kaylee