kayleestiene.reismee.nl

dag 12 en 13

Weer lekker twee dagen vrij gehad. Gisteren 's morgens vroeg opgestaan en de bus gepakt naar de haven en toen naar coral b weer lekker un dagje strand gehad met Claudia en toen rond een uur of half 4 de bus naar de lidl ef weer inkopen gedaan voor de hele week. Super zwaren tassen.. Weer verde met de bus naar de haven en toen terug naar ons appartement. 's avonds lekker op de bank niks gedaan.

Vanmorgen opgestaan rond un uur of 9. En toen lekker rustig aan gedaan. Rond 11 uur de bus naar de haven en toen naar de markt. Daar ef rond gekeken en toen de bus terug gepakt naar de haven onderweg zagen we een groot winkelcentrum dus gelijk op stop gedrukt en daar nog even lekker gewinkelt. Nieuwe blazer gekocht. En rond gekeken. Vervolgens un hele wand tocht afgelegr kwamen we bij een of andere rotse dingen met een boom met allemaal doekjes eraan. Het was een wensboom waar je doekjes aan kan hangen met jou wens. Toen lekmer un stukj gelopen ijsje gegeten en naar 20 minuten kwamen we weer bij de haven uit. Toen gelijk de bus naar ons appartement lekker samen gekookt. En naar ut eten maar eens Puck z'n appartenent gaan zoeken. 40 minuten gewandeld kwamen we bij een voetbal stadion... We dachte hoe ver moeten we nog lopen. Kwamen we een van de eigenaars van ons appartement tegen en die vroeg waar we heen gingen uitgelegt waar we heen gingen. Zei die ik breng jullie wel is nog veel te ver lopen. Heeft die ons eraf gezet even gekeken en zag er goed uit. Toen waren we verdwaald... Hahahaha de straat uitgelopen en nog een straat keken we om ons heen zo van huh dit is bekend??!! Waren we er blijkbaar 's middags al gelopen zonder dat we het zelf hadden gemerkt hahaha. Toen de bus gepakt naar de haven even wat gedronken en toen weer fijn naar huis. Nu in bedje en zo maar uns slapen morge weer een dagje werken! Liefs, Kaylee