kayleestiene.reismee.nl

dag 14

Vanaf vandaag begint ut echte 5 dagen werken en 2 dagen vrij. Nou vanmorgen opgestaan rond half 9. De was naar binnen gehaald en klaar gaan maken voor een dagje werken. Ontbijtje gemaakt boterham met kaas natuurlijk en un glas melk zo als iederen morgen haha. Toen op naar ut werk de bus om half 10. De hele dag geen behandeling ingeplant.. jammer Dus manicure en pedicure geoefend met Claudia op Meggie. Daarna nog een rug massage gegeven aan Claudia en gekregen. En toen mochte we rond 6 uur gaan. Gelukkig de bus van 20 op 6 nog kunnen halen. En fijn eerder thuis. Kwamen we thuis keken we op onze kamers lagen er zoveel mieren:O niet normaal. gadver! maar begonnen met opruimen de eigenaar van het appartement had ons blijkbaar gehoord want die woont boven ons en is gelijk komen kijken en heeft ons spray gegeven en gekeken waar het vandaan kwam. Hebben we gelijk de grote schoonmaak maar gehouden met al die mieren door onze kamers, was het ook wel nodig om alles te poetsen. Blijkbaar dus ergens un nest op ons balkon.. gavder!!!! Toen maar gaan koken, pasta met un tomaten sausje. Was wel lekker... maar niet voor herhaling vatbaar, de saus hahahaha. En nu lekker op de bank even met Puck skypee! Morgen weer een dagje werken. liefs, Kaylee