kayleestiene.reismee.nl

dag 16

Weer een dagje werken erop zitten. Vanmorgen rustig opgestaan, ontbeten en om half 10 de bus naat ut werk. Op ut werk aangekomen hadden we nog geen behandelingen staan. Hebben claudia en ik gevraagd als we uitleg over het scrubben konden krijgen. Hebben we dat gekregen en toen heeft een collega het op mij voor gedaan, ut rook heerlijk de scrub en ut was niet een super grove scrub. Weer iets nieuws erbij geleerd. Toen waren we eerder klaar en zijn we even een rondje gaan lopen om een beetje rond te kijken bij het hotel. We hebben misschien net 2% van ut hele hotel/resort gezien haha. Zo mega groot is het! lunche en naar de lunch stond er een behandeling om 5 uur. In die tussen tijd heb ik nog Claudia gescrubt. En hebben we in de kantine liggen slapen met nog een collega, haha. Omdat er niks andes te doen was, want de meeste vakanties zijn nu om, dus je merkt dat het wel wat rustiger wordt. Vervolgens om 5 uur hadden Claudia en ik swedisch full body massage in de behandelkamer voor 2 personen, Claudia had de man en ik de vrouw. Super leuk en ging goed voor onze eerste keer. We mochte rond half 7 gaan, want er was toch niks meer te doen. Hebben we een uur op de bus moeten wachte, want de vorige was net weg. Hebben we maar even een ijsje gegeten hihi. En toen hup met de bus weer naar ons appartement. Gekookt, wraps met kip, sla en komkommer. En nu lekker in bedje. Morgen weer dagje werken! Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!