kayleestiene.reismee.nl

dag 17, 18 en 19

Zaterdag hebben we een dagje gewerkt maar eerst s'ochtends training gehad van de aromatherapie massage. Ze hebben ons de hele massage voor gedaan en bij de grepen erbij gezegd hoe ze heten. Nu is het nog oefenen op elkaar om deze massage ook uit ons hoofd te kunnen leren. Daarna had ik een spa manicure maar het was niet zo'n leuk vrouwtje...Ik was blij toen ik klaar was. Ik had haar al drie keer gezegd dat ze moest wachten omdat haar nagels moesten drogen. Ze had zich dus al omgetrokken en toen waren er dus drie nagels beschadigd, kon ik ze weer opnieuw gaan doen. Daarna lekker naar huis toe want er was bijna niks te doen in de spa. Lekker thuis gekookt en fijn op de bank gtst teruggekeken op de laptop.

Zondag moesten we s'ochtends bij het zwembad gaan promoten. Er lagen misschien 15 mensen, want het was niet super warm buiten. Vervolgens weer terug naar de spa, om pauze te nemen. In de pauze hebben we nog elkaars nagels gelakt en van andere collega's. Daarna had ik een swedisch back massage bij een vrouw die ik al 4 dagen achter elkaar in de spa zag rond lopen. Ze was super aardig en echt super tevreden, ze vond het de beste massage die ze in de 4 dagen had gehad. Super leuk om te horen! Toen in de kantine gezeten tot 6 uur, want het was zondag en dan is het vrij rustig in de spa. Rond 6 uur mochten we lekker naar huis, thuis gekookt en toen lekker op de bank geskypet.

Maandag lekker dagje vrij. Heerlijk lekker aan het strand nu. Lekker uitrusten en zonnen. Straks boodschapjes gedaan bij de Lidl en vanavond nog wat drinken bij de Harbour. Morgen heerlijk nog een dagje vrij. Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!