kayleestiene.reismee.nl

dag 25, 26 en 27

Afgelopen zondag weer een dagje werken gehad. 's Morgens had ik een man uit Engeland voor een spa pedicure. Hij was zoveel en snel aan praten, dat ik de helf niet verstond en maar gewoon uhu, yes, uhu, was aan het zeggen, haha. Onder de behandeling was hij zijn kluis sleutel nog kwijt. Dus konden we gaan zoeken, was hij die vergeten bij de relaxe ruimte. Weer verder met de behandeling. Hij was super te vreden en kwam al 7 jaar in het hotel en de spa, dus dat was wel fijn. Naar de lunch had ik nog een behandeling, een swedisch full body massage bij een man. Hij kwam naar de spa, omdat de verloofde van hem veel stress had en ze wilden relaxe. En hij werd gedwongen om mee te gaan. Haha. Hij viel bijna gelijk in slaap en snukte super hard. Moest hem wakker maken toen ik een glas water kwam brengen op het laatst. Daarna zou ik eigelijk nog aan behandeling hebben, maar die was weg gevallen. Heb ik bij de receptie nog beetje geholpen. En toen op naar huis. Koken, douche en slapen maar.

Gisteren hebben we lekker een dagje vrij gehad. Hebben we eerst lekker uitgeslapen. En toen de bus naar de Lidl en Carrefour, weer inkopen gedaan voor de komende week. Weer de bus terug naar ons appartement en weer de volgende bus naar het strand in geroskipou. Ik vond het strand niet zo mooi. Lagen ve stenen en was weinig strand, vind coral b een stuk mooier. Daar tot vier uur lekker in de zon gelegen en weer de bus terug naar het appartement. Douche en klaarmaken voor een avondje uiteten. We hebben lekker gegeteren bij de haven bij theo's restaurant. Was wel lekker. Daarna verder naar flairs, wat eigelijk niet de bedoeling was. Maar 2 cocktailtjes gedronken en toen naar huis lekker slapen.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. En toen keken Claudia en ik elkaar aan toen we wakker werden en zeide we blijven wel fijn een dagje thuis. We voelen ons allebei niet zo lekker... Dus lekker dagje thuis op de bank en op terras in de zon. Ook nog even tussen door het hele appartenent grondig schoongemaakt. En dadelijk lekker douche en dan weer terug op de bank. Straks koken, petatjes, schnitzel en worteltjes (heb eindelijk naar lang zoeken worteltjes gevonden, woehoeee!!)

Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!