kayleestiene.reismee.nl

dag 28 en 29

Gistere weer begonnen aan de 5 dagen werken. We hebben gewerkt van 10 tot 7. Ik had gisteren een spa manicure bij een wat oudere vrouw. Ze kwam uit Engeland en was hier met de hele familie op vakantie. Gepraat en gelachen met haar. Toen was ze klaar met de behandeling. En naar 5 minuten was ze me al aan het zoeken. Ze had 2 nagels gestoten, haha. Van 2 nagels kwamen er opeens 5 nagels gestoten. Dus maar alle 5 de nagels opnieuw gelakt. Haha ze was super aardig. Daarna had ik de hele middag niets staan, alleen op het laatste nog een swedisch back massage met Claudia in de twee persoons kamer. Het was een stelletjes die eergisteren waren getrouwd. Super leuk. Ik had de vrouw en Claudia de man. Ging super goed en ze waren allebei te vreden. Daarna naar huis, gekookt, douche en het bedje in.

Vandaag weer een dagje werken gehad. Vanmorgen zijn Claudia en ik eerst met Shoba gaan promoten bij het zwembad en deze keer was het best wel druk. Gelukkig alle kortings kaarten kunnen uitdelen en toen weer terug naar de spa. Had ik een swedisch back massage bij een man uit Engeland. Hij was erg gespierd, dus moest ik super veel druk geven. Had erna wel even pijn aan m'n handen, haha. Snel de kamer klaargemaakt en even vijf minuten niks. En gelijk door met de volgende swedisch back massage deze keer bij een vrouw. Ze kwam ook uit Engeland. Ze was super tevreden, heeft wel tien keer gezagt "You are great Kaylee". "You are the best, Kaylee". Enzo... Haha. Daarna lekker twee boterhammen met kaas gegeten, heerlijk. En weer verder met de volgende een man ook uit Engeland. Hij kwam voor een swedisch full body massage. Hij was een beetje appart.. Maarja, hij was gelukkig wel tevreden. En als laatste nog een swedisch full body massage in de twee persoons kamer met een collega. Ik had de man en zij de vrouw. Er ging van alles mis, want ze was net een week in de spa. Maarja, altijd blijven lachen dan komt het vanzelf wel goed. Mijn klant was in ieder geval tevreden! Daarna snel de kamer klaarmaken en de bus naar huis. Fijn gekookt, aardappelpuree met brocolli en vis. Nu gezellig even skype met Puck en dan lekker slapen. Morgen weer een dagje werken.

Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!