kayleestiene.reismee.nl

1 maandje!!

Gisteren weer een dagje gewerkt. 's Morgens met de bus weer naar het werk en het dagje werken kon weer beginnen van 10 tot 7. Als eerste hadden Claudia en ik rond elf uur een swedisch back massage in de twee persoons kamer. Daarna lekker geluncht, heerlijk verse broodjes van de bakker bij ons in de straat. Naar de pauze had ik een spa manicure bij een meisje van 16, ze kwam uit Engeland. Hebben veel gepraat en gelachen. Jammer dat de behandeling zo snel om was, was super gezellig. Als volgende hadden we even training over de nieuwe behandeling waar we een aanbieding van hebben in de maand juni. Het is een scrub met zee zout en een aromatische olie en daarna nog een rug massage. Weer een nieuwe behandeling erbij geleerd dus. En weer door met de volgende behandeling een spa pedicure bij natuurlijk ook weer een vrouw uit Engeland. Ze kwam al vijf jaar in het hotel en had al verschillende behandelingen in de Spa gehad. Super aardige vrouw. Ze heeft nog paar mooie plaatsen gezegt waar we heen moesten gaan, ben benieuwd. Toen duuwde ze opeens een briefje door de deur dat ik om half vijf nog een behandeling erbij had gekregen, haha. Nog nooits meegemaakt. Dus naar de spa pedicure weer snel snel door en devolgende kamer klaarmaken, voor een swedisch full body massage. Deze keer op een vrouw uit Cyprus. Ze was een beetje aangeschoten... want ze had al 7 wijntjes op. Maarja altijd blijven lachen dan komt het wel goed. Gelukkig helemaal goed gekomen. En op door naar de volgende kamer en klaarmaken maar weer. En deze keer een swedisch full body massage op een vrouw natuurlijk uit Engeland. Ze was super te vreden. Dat was het dagje van gisteren, super druk. Maar ook super leuk!

Vanmorgen weer opgestaan en weer een dagje werken van 10 tot 7. Als eerste hadden we een meeting met alle collega's en de spa manager, om een paar dingetjes te bespreken. Daarna nog een keer de nieuwe behandeling van gisteren doorgenomen. En toen stond er eindelijk wat op het programma. Een spa pedicure bij een vrouw ook uit Engeland. Ze was een beetje appart, want met de nagelslakken wilden ze maar een keer de kleur en niet twee keer. En de kleur was niet een goed gedekt als die een keer was gedaan, maar het boeide haar allemaal niks. Want ze kwam naar spa, omdat haar man persee wilden dat ze een kleurtjes op haar teennagel deed. Beetje appart dus... Naar deze behandeling even snel de nagels van Claudia gelakt en anders het zelfde, dus weer fijn een nieuw kleurtje erop. Daarna twee keer een swedisch full body massage in de twee persoons kamer met Claudia. Daar was het super warm en ons eerste koppeltjes wilden de airco niet aan, dus we gingen echt kapot onder de behandeling.. Gelukkig wilden de andere twee die erna kwamen de airco wel aan. Toen snel snel alles opruimen en klaarmaken. Omkleden en weer lekker de bus naar huis.

Vandaag is er ook een maand om, het is echt omgevlogen! Hopelijk gaan zo de andere maanden ook. Hier is alles goed, ut bevalt goed. Ons appartement is goed. Alles gaat z'n gangetjes en op het werk ook. We mogen steeds meer behandelingen geven zo als jullie zien, dus dat is wel fijn zijn we te minste bezig. Dadelijk lekker slapen. Morgen weer een dagje werken.

Liefs Kaylee