kayleestiene.reismee.nl

dag 35 en 36

Gisteren morgen opgestaan, klaar gemaakt en ontbeten. Op naar de bus voor weer een dagje werken. Aangekomen op het werk, moesten we gaan promoten bij het zwembad en de lobby. Het was niet zo'n mooi weer. Erg bewolkt en waaiden super hard, dus er lagen bijna geen mensen aan het zwembad.. Voor niks het hele stuk gelopen, haha. Daarna had ik een Swedisch back massage bij een vrouw rond de vijfentwintig. Ze was heel aardig en het was haar eerste keer dat ze een massage had en in een spa was. Naar de behandeling had ik pauze. Even snel wat eten en de pedicure kamer klaarmaken. Verder met de klant die ik hier voor had voor de massage. Ze had ook nog een korte spa pedicure. Nageltjes weer een mooi kleurtje en ze ging te vreden weg. Toen de hele middag niks gehad. Hebben we met zeven collega's en de spa manager de berging opgeruimd en alles uitgezocht. Was wel super gezellig met ze alle haha. En daarna nog geholpen met de handdoeken vouwen. En ja hoor op het laatste moment 17.50 kregen Claudia en ik te horen dat we nog een swedisch back massage hadden. (jammer.. Niet eerder naar huis dus..) Waren het ook nog Fransen die geen Engels konden spreken. Yeah right. Was beetje raar, dus maar gelijk begonnen met de behandeling in plaats van allerlei vragen te gaan stellen. Want ik had de man en hij ging al gelijk op de behandelstoel liggen voordat ik iets kon zeggen, haha. De hele rug zat echt super vast, je kon nog niet eens voelen als je druk gaf of niet.. Marja het ging wel goed! Hij was in ieder geval te vreden. En hij zei zelf al dat die meer massages nodig heeft. Dat was het dagje van gisteren alweer.

Vandaag vanmorgen niks gedaan de hele morgen geen behandelingen gehad. Hebben we maar even weer geholpen met handdoeken vouwen. En daarna lekker pauze. Rond drie uur eindelijk een behandeling. Het is de speciale aanbieding voor deze maand renew and unwind heet die. Het is een scrub van het hele lichaam en daarna nog een rugmassage. Het was bij een vrouw, ze had voor de eerste keer een scrub. Naar het douche voelde ze haar benen en armen en ze vond het zo zacht en heerlijk. Daarna nog de rug massage geven. En ze ging tevreden de deur uit. Als laatste om 17.45 hadden Claudia en ik nog een koppels swedisch full body massage in de twee persoonskamer. Ik had de vrouw en Claudia de man. Haar hele rug zat zo vast. Je hoorde haar soms echt zo auw auw. Haha dus maar wat lichter gemasseerd, zo vast heb ik nog nooit de rug gevoeld bij een vrouw. Ze was gelukkig wel tevreden op het laatst van de behandeling. Snel de kamer klaarmaken en de kamer laten controleren en hophop naar de bus. Vandaag ook al niet zo'n goed weer... Regende.. Maarja snel naar huis en gekookt en nu lekker op de bank geploft!

Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!