kayleestiene.reismee.nl

dag 39 en 40

Gisteren het laatste dagje werken gehad van de vijf. 's Morgens toen ik op het werk aan kwam gelijk een renew en unwind behandeling bij een vrouw. Ze kwam uit Engeland en was wel super aardig. Daarna moest ik gaan promoten met Claudia, Michelle en Aphrodite. We moesten een demo geven van de renew en unwind behandeling. We moesten vragen als de mensen het wilden voelen en dan voor doen op de arm en handen met de olie en scrub. Sommige waren super enthousiast en andere wilden er niks van hebben. Om half 1 terug naar de spa en lekker geluncht. Naar de lunch hadden we training van de hammam, was super gezellig. Gekletst met de collega's en ook deze behandeling afgesloten en er voor in het programma. Naar de training had ik weer een renew en unwind, deze keer bij een vrouw waar we de demo bij hadden gedaan. Ze kwam uit Cyprus, ze sprak geen Engels. Dus maar beetje met gebaren alles uitgelegd en ze begreep het gelukkig goed. Ze was naar de behandeling ook super te vreden. Daarna zou ik nog een swedisch back massage in de twee persoons kamer met Claudia hebben, maar die klanten kwamen niet opdagen... Dat was het dagje van gisteren.

Vandaag lekker een dagje vrij. Voor de eerste keer helemaal alleen vrij. Lekker naar het strand gegaan om tien uur tot vier uur heerlijk. Voor aan bij de zee op m'n bedje liggen zonnen. Ging ik even het water in en kwam eruit lag er iemand langs me met een bedje. Moest even twee keer kijken, was het Noelle die bij een ander hotel werk met de andere meisjes van onze school. Gezellig middagje met haar gehad. En toen hophop de bus naar Harbour daar even wat gedronken. En op naar huis, lekker gedoucht, wasjes gedraai, gekookt en nu heerlijk op de bank. Morgen weer een dagje alleen vrij, denk dat het shoppen wordt. Maar dat zie ik morgen wel.

Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!