kayleestiene.reismee.nl

dag 44 en 45

Gisteren morgen opgestaan, klaargemaakt. Vandaag een dagje alleen werken. De hele morgen niks gehad, lunch gehad en weer niks.. Rond twee uur zijn Natalie en ik de nieuwe base coat en kleuren nagellak gaan uitproberen. Super mooie nieuwe kleuren maar wel een raare base coat, hij is wit. Waardoor de kleur beter uitkomt en feller is. Daarna om half vier had ik eindelijk een behandeling een Swedisch full body massage bij een Rus, het was een man. Echt een hele raare, hij kwam binnen en ging gelijk zonder dat ik iets kon zeggen op het bed liggen. Naar de behandeling deed die echt heel raar en stond gelijk op wilden niet relaxen. Hij ging gelijk omtrekken en later naar zag ik hem gewoon nog in de spa bij de receptie ruimte een boek lezen. Beetje appart, hij kon ook geen Engels. Daarna vijftien minuutje even niks en door met de volgende behandeling Renew and unwind bij een Engelse, maar ze woont in Cyprus. Ze had een erge vorm van scoliose zag er echt heel erg uit! Met masseren was het best lastig om op sommige plaatsen druk te geven, omdat ze er echt een hele grote bult door heeft. Maar ze was super te vreden. Super aardige vrouw, ze was van alles aan het vertellen. Als laatste kwam Veronica mij zoeken, had ik gelijk een Swedisch back massage erachter aan bij een man uit de UK. Hij had veel gegolft de afgelopen dagen en wilden even lekker relaxen, hij ging te vreden weg. Daarna snel kamer opruimen en naar de bus. Even langs de supermarkt en naar huis. Lekker pizza klaargemaakt, gedoucht en op de bank geploft met de laptop. Skype met pap en mam en Spanje - Nederland kijken. Op een gegeven moment hoorde ik gekraak langs me. Ik dacht oh er komt iemand thuis. Keek ik naar links. OMG.. Er kwam niemand thuis er zat een super grote kakkerlak. IEOL!! BAH!! Ik sprong gelijk op en gooide mijn laptop aan de kant. Op dat moment werd er ook een goal gemaakt door Nederland, dus mam en pap dachte dat ik was aan het schreeuwen omdat er een goal was, haha. En toen zei mam waar ben je? Haha. Ik de laptop gepakt en het uitgelegt en laten zien. Bah hij kroop onder de kussens van de bank ik alles aan de kant halen en toen op de koffers overal heen. Ik snel rennen naar de buren als ze mij konden helpen. Gelukkig kwam een jongen en een meisje mee helpen. Hele huis opstelten gezet alles lag overhoop. Hij kroop van uit de badkamer de gang op onder de deur naar de kamer van Claudia en mij. OMG! Naar mijn deken, ging die daar in zitten. Wij de deur open gemaakt met de hoop dat die naar buiten ging toen we de deken weg hadden gehaald. En ja hoor hij ging naar buiten. Wilden die weer terug naar binnen. Had die jongen een spatel gepakt schepte hem zo op en gooiden hem over het balkon weg haha. Rot beest! Was zo geschrokken..bah Vies groot ding.. Bahbah! Daarna alles opgeruimd en nog even het voetbal afgekeken. En ja hoor Nederland heeft gewonnen!! Snel spulletjes opruimen en naar bedje. Lekker slapen, dat was het dagje wel voor gisteren!


Vanmorgen opgestaan klaargemaakt voor weer een dagje alleen werken. Naar de bus en op naar het werk. Super druk in de bus, de hele weg moeten staan.. Op het werk aangekomen had ik gelijk om half elf een swedisch back massage bij een Nederlandse vrouw. En natuurlijk, zo toevallig heet ze met de achternaam Van Dijk. Ze was de hele behandeling aan het praten en dingen aan het vragen enzo. Was wel super gezellig, alleen soms praten ik gewoon met Engelse woorden er tussen, haha. Bij dingen die ik moest uitleggen of zeggen. Ze moest er wel om lachen haha. Super te vreden ging ze weg! Kamer opgeruimd en lekker pauze. Naar de pauze Shoba een pedicure gegeven. Haar nagels zijn weer mooi glanzend. Daarna heb ik heerlijk genoten van een rug massage van haar. Rond half vijf eindelijl weer een behandeling. Swedisch full body massage in de koppelskamer met Helen. Zij had de vrouw en ik de man. Die man kon echt niet ontspannen, hij lag de hele tijd met de ogen open en de hele tijd te bewegen. Was beetje appart. Maarja, hij was wel tevreden. Daarna gelijk nog een renew and unwind behandeling bij een vrouw uit Engeland. Ze was super enthousiast en zei dat ze zich echt op haar gemak voelden onder de behandeling en heerlijk relaxe. Super fijn om te horen. Naar de behandeling de kamer klaargemaakt en snel omgetrokken en naar de bus op naar huis. Gekookt, gedoucht en nu lekker skype met puck en de rest van de vrienden. Super gezellig. Dadelijk lekker naar bedje en morgen dag 4 werken van de 9,5.


Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!