kayleestiene.reismee.nl

dag 72 t/m 77

11-07-2014

Weer een dagje werken. Dag drie van de acht. 's Morgens nog geen behandelingen. Om twaalf uur de eerste, een Full Hammam Ritual bij een vrouw. Ze vond het super relaxe. Altijd fijn om te horen. Daarna lekker pauze. En na de pauze twee Swedisch full body massages in de koppels kamer. Eerst met Claudia. Zij had de man en ik de vrouw. De vrouw was super tevreden en vroeg of ik niet elke week kon over vliegen naar Londen om haar te masseren, haha. Daarna had Natalie de man en ik de vrouw. Onder de behandeling was de man in slaap gevallen. Dus Natalie en ik moesten in ons zelf hard lachen. En op een gegeven moment deed die vrouw het zakje voor haar ogen af en begon super hard te lachen. Ze had de tranen in de ogen hahahaha. Zo hard was die man aan het snurken. Hahaha. Daarna nog proberen serieus door te masseren was erg moeielijk hahahaha. Kon de vrouw niet meer aan kijken zonder dat ik moest lachen haha. Ze was gelukkig wel super tevreden. Daarna de bus naar huis. Gekookt, gedoucht en lekker filmpje gekeken.

12-07-2014

Weer een dagje werken. Was echt super rustig vandaag op het werk. Had een re-hydration facial with the lift and firm eye treatment. De vrouw was al super vaak in de Spa geweest. Maar ze vond deze behandeling zo relaxe. Ze viel bijna gelijk in slaap. En vroeg op het laatst of ik ook het hoofdhuid masker had gedaan. Haha. Ik zo ja en zei voelen oh ja woeps sorry hahaha. Ze was super blij en vond het heerlijk. Daarna een paar uurtjes niks gehad. Toen maar bij de receptie geholpen met de kaart nummers uit de computer halen. En daarna lekker naar huis. Gekookt en lekker filmpje gekeken!

13-07-2014

Weer een dagje werken. Twee Swedisch bodys gehad en voor de rest kaarten bijgewerkt voor de receptie. Saai dagje dus. Op naar huis koken, douchen. Uren lijsten en alles bij werken. En op naar bed.

14-07-2014

Weer een dagje werken. Pas om kwart voor 6 een Swedisch full body gehad bij een vrouw. De rest van de dag weer niks gedaan en geslapen op het werk. Weer kaarten bij gewerkt voor de receptie. In de pauze met z’n alle Candy Crush gespeelt, hahaha. Lekker rustig dagje dus. De bus naar huis. Lekker gekookt, pasta met kip en saus. Heerlijk! Daarna lekker gedoucht. Teennageltjes weer fijn verzorgt en gelakt. En lekker op de bank geluierd. Op naar bedje. Lekker slapen.

15-07-2014

Weer een dagje werken. Dag 7 van de 8. Vandaag weer een dagje helemaal alleen werken. De rest had vrij vandaag. De hele dag geen een behandeling. Super rustig in de Spa de hele dag. 's Morgens maar weer kaarten bijgewerkt. Daarna Shoba haar teennagels verzorgd en gelakt. Lekker gelunch. Na de lunch Michaelle haar handnagels verzorgd en gelakt. En lekker met Nancy zitten chillen in de kantine. 's Avonds lekker geweest uit eten met Claudia, Meggie, Michelle en Lizzy. Lekker naar bedje. Morgen m'n laatste dagje werken van de 8. En dan is Puck er eindelijk!!

16 – 07 - 2014

Het laatste dagje werken van de acht. Finaly! ’s Morgens moeten promoten met Claudia en Roduola. Daarna pas om half drie m’n eerste behandeling. Een facial bij een vrouw. Ze wilde ook nog een andere facial dan was doorgegeven. Dus de hele kamer weer moeten verbouwen. Ze had eigelijk de Skin Radiance Facial, maar wilden de Skin Purifiying facial. Ze was wel super vreden en zei, denk dat ik nog wel een keer terug kom bij jou! Daarna gelijk een Full Hammam Ritual bij een man. Hij was heel apart, greep de hele tijd naar z’n hart. Heb wel vijf keer gevraagd gaat het goed enzo. Maar hij zei, i am fine. Ok! Snel de hammam opruimen en fijn met Michaella mee kunnen rijden naar huis. Lekker gekookt, gedoucht, filmpje gekeken. Dadelijk slapen als dat lukt, want Puck zit in het vliegtuig naar hier. Spannend. Morgen zie ik hem eindelijk aan 2,5 maand weer!!

Liefs, kaylee