kayleestiene.reismee.nl

dag 82 t/m 87

21-07-2014

Weer een dagje werken. Vandaag weer alleen hihi. 's Morgens hadden Nancy en ik een Full hammam ritual zij had de vrouw en ik de man. Toen liepen we fijn met hun naar de hammam stoomkabine. Had iemand die opeens uitgezet.... Hun maar naar de caldarium gebracht, die deed het gelukkig wel. Ze waren allebei beetje boos, want niemand had hun van te voren verteld dat ze niet het zwembad konden gebruiken vandaag. Want daar zijn ze aan het werken en nu deed de Kabine het ook al niet. Werden ze helemaal gek. Ze wilden al bijna weg lopen en de hammam cancelen. Maar we habben hun over kunnen halen dat ze het toch deden. Toen begonnen aan de hammam. De man was tevreden. Maar nog vond ik het hele rare mensen, haha. Lekker pauze gehad en na de pauze een Spa Manicure, bij een meisje van zeventien. Was wel gezellig, alleen ze was beetje verlegen. Daarna nog een Full Hammam Ritual bij een vrouw. Yes niemand had meer aan de hammam stoomkabine gezeten dus die deed het, kon ze het maar 5 minuten volhouden. Haha al het werk voor niks, maarja. Daarna begonnen aan de hammam. Opgeruimd en de bus naar huis gepakt. Gewacht op Puck en lekker samen gekookt. Daarna rond half twaalf ging Puck weer en lekker naar bed gegaan.

22-07-2014

Weer werken dag vier van de vijf. 's Morgens gelijk een Reshape and Polish hands, was m'n eerste keer deze behandeling. Is gewoon een super korte Manicure. Alleen vijlen en lakken. Super tevreden meisje die de deur uit ging. Even niks en toen een Spa pedicure bij een zwangere vrouw. Super leuke vrouw. Gezellig kunnen praten met haar. En natuurlijk hebben we het ook over haar zwangerschap gehad. Ze vond dat het meisje maar eens moest komen haha. Zij ook tevreden. Hophop, op naar de pauze. Na de pauze gelijk weer een Reshape and Polish hands bij een vrouw. Ze is wel zes keer met een kleur nagellak naar buiten gelopen om dag licht te zien als het dezelfde kleur is als haar teennagels. Maarja die kleur hadden we niet. Heeft ze uiteindelijk na tien minuten besloten om maar een kleur te doen. Want ze vond het niet zo mooi. Die ook weer happy de deur uit. Daarna nog om half vijf een Swedisch Back Massage gehad. En snel de bus gepakt naar Puck z'n appartement even opgefrist en naar een restaurantje bij hem in de straat gegaan. Hele aardige mensen en super lekker gegeten. Daarna naar de Harbour gegaan voor een avondje stappen bij Flairs en Touch natuurlijk. Gezellige avond gehad.

23-07-2014

Eindelijk het laatste dagje werken van de vijf. 's Morgens opgestaan en gewacht totdat Puck er was. Samen ontbeten, want Puck sliep vanaf die avond bij ons in het appartement. Eindelijk hihi. Op na het werk. Op het werk aangekomen. Moest ik model zijn voor de Indian Indulgence behandeling te oefenen. Lekker twee uur gemasseerd geworden. Voeten, benen, rug, buik, armen, handen, gezicht, haren. Heerlijk!!! Wel super veel olie in de haren, want er wordt olie gedruppelt uit een kan op de haren. Even afgespoelt na de behandeling. En de rest van de dag lekker met een vette kop rond gelopen, hahaha. Daarna lekker pauze. Na de pauze gelijk een Re-Hydration facial met lift and firm eye treatment. Even weer pauze en weer Re-Hydration facial met lift and firm eye treatment. En als laatste nog een mini Spa Pedicure. Snel opruimen en naar huis. Puck heeft lekker voor me gekookt hihi. Gedoucht en lekker het bedje ingekropen.

24-07-2014

Lekker weer eindelijk een dagje vrij samen met Puck. 's Morgens vroeg opgestaan en de bus naar de Karavella gepakt, daar nog een bus gepakt en nog een en toen waren we eindelijk bij de baths of Aphrodite. We hebben daar lekker aan het strand gelegen en gesnorkeld. Super mooie plaats! Zeker voor herhaling vatbaar!! Rond half vier de bus terug naar de Karavella. Toen naar de Harbour even wat boodschapjes gedaan en door met de bus naar ons appartement. Even opgefrist en de bus naar de Aphrodite Rocks gepakt. Foto's gemaakt met zonsondergang en lekker aan het strand gegeten. Super donker door de rotsen naar boven geklommen om naar de bus te gaan haha. Super dagje!!

25-07-2014

Weer een dagje vrij. 's Morgens lekker rustig aan gedaan samen de foto’s van gisteren op de laptop gezet. De huisbaas gezocht, want ons gasvornuis deed het niet meer. Niet gevonden dus.. Hmm.. Toen lekker ijsje gegeten bij the Harbour. En op naar het strand in Geroskipou daar lekker een paar uurtje gelegen en gezwommen. De bus naar huis even klaarmaken en de bus naar het werk voor de Spa party. Was heel gezellig!

26-07-2014

Weer een dagje werken. 's Morgens gelijk een Full Hammam Ritual. Daarna pauze, meeting met z’n allen. En 's middags een personalised express facial en daarna nog wen reshap and polish feets and hands.

liefs, Kaylee