kayleestiene.reismee.nl

dag 91 en 92

30-07-2014 Weer lekker een dagje vrij. 's Morgens afscheid genomen van Meggie en Michelle. En snel de bus met Puck naar het appartement van pap en mam. Eerst een uur rond gelopen om het te zoeken. Ligt een beetje afgelegen van de weg haha. Daar aangekomen wisten pap en mam niet dat ik vrij had. Dus Puck gesms met pap waar zitten jullie precies. Hij naar het appartement gelopen en ik me verstoppen achter een boom. Kreeg ik een smsje van Puck ja nu! Ik kijken gingen pap en mam buiten zitten. Er op afgelopen en mam begon gelijk te schreeuwen en te huilen "Nee nee ik wist het haha." haha geknuffeled en bij gekletst. Cadeautjes gegeven. Lekker even een stuk gaan wandelen om het appartement heen en naar de zee. Daarna nog even gezwommen in het zwembad. Rond half zes de bus naar mijn appartement. De grote schoonmaak gedaan, was ook wel echt nodig niet normaal wat er allemaal van troep was. En 's avonds lekker geweest uiteten bij The Harbour Restaurant. Nog even een stukje bij de haven gelopen. En op naar huis. Lekker gaan slapen.  31-07-2014 Weer werken. Viel vies tegen naar drie daagjes vrij gehad te hebben. 's Morgens gelijk aan Full Hammam Ritual bah.. Vind die behandeling echt niet leuk!! Pauze en naar de pauze een Swedisch Full Body massage en een Lift and Firm Eye treatment. Gelukkig mochten we eerder gaan, de bus gelijk door gepakt naar pap en mam. En Puck .as ook daar. Lekker met ze viertjes gebbq! Heerlijk naar drie maanden weer eens bbq'en. De bus weer naar huis met Puck en lekker gaan slapen. Morgen weer een dagje werken. En vandaag is ook de 3de maand om!!!

Reacties

Reacties

Opa en Oma

we zijn erg kippenvel door jouw ouders met jou weer elkaar zien in drie maanden niet gezien.
Hier in venlo erg warm! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!