kayleestiene.reismee.nl

dag 112 t/m 115

20-08-2014
Het werken is weer begonnen. Deze keer moeten we zeven dagen achter elkaar werken...

's Morgens opgestaan men boterhammetjes gesmeerd met smeerkaas (mmmm lekker, thanks pap en mam) en klaargemaakt voor een dagje werken. De bus naar het werk gepakt. Op het werk aangekomen was het super rustig. Ik had voor vandaag een Skin Radiance Facial, Swedisch Full Body Massage en Mini Pedicure. Maar wel tot 7 uur moeten werken, want ze hadden het over de hele dag verdeeld. Heb ik tussen door maar weer kaarten naar gekeken en nummers uit het systeem gehaald. Naar het werken de bus terug naar huis. Gekookt, gedoucht en lekker op bedje liggen app’en.


21-08-2014

Dag 2 van de 7.

's Morgens opgestaan. Alle deuren en ramen open, want het was super warm in het appartement. Klaargemaakt, boterhammetjes gesmeerd en een glas melk. Lekker ontbeten. Even de spulletjes bij elkaar gezocht om naar het werk te gaan. Het was echt een hele drukke dag vandaag. Ik stond het volste geboekt van iedereen. De behandelingen die ik heb gehad waren: Swedisch Full Body massage in Couples room,Personalised Express Facial,Lift and Firm Eye Treatment, tweekeer Swedisch Full Body Massage enSpa Manicure + Spa Pedicure. Daarna naar huis, gekookt en lekker buiten gezeten. Op naar bedje, lekker slapen.

22-08-2014
Dag 3 van de 7.

Weer een rustig dagje. 's Morgens op het werk aangekomen moest ik promoten met Elisabeth. Veel te warm om te doen bij het zwembad, maar er waren gelukkig veel mensen om blaadjes uit te delen. Voor de rest van de dag had ik tweeSwedisch Full Body Massages. We konden gelukkig de bus van 20 over 6 pakken. Thuis gekookt en daarna naar deHarbour gegaan. Rond gekeken in de winkeltjes en dingetjes gekocht. Nog een ijsje gegeten en ergens wat gedronken. Op naar huis, lekker slapen.

23-08-2014

Dag 4 van de 7.

's Morgens opgestaan. Men boterhammetjes gesmaakt met hagelslag, heerlijk!! Klaargemaakt voor het werk. Op het werk aangekomen was het weer een rustig dagje. Bijna iedereen was er vandaag en niks te doen. Ik had twee Swedisch Full Body Massages en een Spa Manicure. Ook moesten Claudia en ik promoten, bahbah. Was vandaag echt veel te warm. Door de hitte maar naar het zwembad gelopen en wat flyers uitgedeeld en snel terug naar de airco binnen. Veel te warm in een lange broek.. Was een lang dagje vandaag. Op het laatst wilden Shoba mijn Swedisch Full Body Massage doen zodat ik eerder naar huis kon gaan. Maar nee hoor... De receptie boekte voordat ik wilden gaan die 2de Swedisch Full Body Massage. Grrr... Shit... Bleh.. Kon echt niet meer.. Ben helemaal kapot. Men handen willen niet meer en men lichaam is helemaal op.. Maarja, nog 3 dagen te gaan en dan pas vrij en naarvandaag nog maar 24 daagjes te gaan en dan ben ik weer lekker thuis!!!

Reacties

Reacties

Opa en Oma

Een leuke verhaaltje, maar moet wel hard werken, valt niet mee met te warmte. We zijn aan jou al veel denken maar nog weken naar huis. groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!