kayleestiene.reismee.nl

dag 123, 124 en 125

31-08-2014

Gelukkig het laatste dagje werken van de 3 gehad. Vanmorgen begonnen met eenRenew and Unwind, daarna eenSwedisch Full Body Massage, pauze, twee keer Swedisch Full Body Massage en op het laatst nog eenRenew and Unwind. Gelukkig mocht ik eerder gaan en kon ik de bus eerder pakken. Thuis gekomen gekookt en lekker buiten gezeen met de laptop geskyped met Selance en Puck!

01-09-2014

Dagje vrij.'s Morgens wilden we de bus om 09:35 naar de Karavella pakken. Kwam de bus pas om 09:45 keer aan rijden. Veel te laat, dus zouden we de volgende bus nie halen die we moesten hebben. Wij aan de bus chauffeur gevraagd als die misschien beetje wilden doorrijden, want we moesten de volgende bus halen. Hij zei ja natuurlijk. Onderweg ging die nog bellen naar de andere bus chauffeur als ze even wilden wachten. Heeft die ons ergens afgezet en daar heeft de bus ons opgehaald. Hadden wij even geluk! De bus naar Polis en vandaar uit naar the Bath's of Aphrodite. Stukje de berg opgelopen om natuurlijk te gaan kijken. Mooie foto's gemaakt. Weer naar onder gelopen en gelijk door naar het strand. Wat een trap moesten we af. My god! Leek wel een eeuw te duren voordat we onder waren zo lang was die. Lekker aan het strand gelegen, gesnorkeld, visjes gezien en van alles onder water, want het water was zo helder dat je alles kon zien. Hebben we ook foto's gemaakt met de onder water camera, ben heel benieuwd hoe ze eruit zien. Als ik terug ben ga ik ze uit laten draaien. Op een gegeven moment stonden er wilden ezels op het strand bij allemaal mensen in de tassen eten eruit te halen en te eten. Iedereen proberen ze weg te jagen, maar lukten maar niet. Opeens kwam er een man aanlopen en die had een stok in de hand, hij prikte op de bil en de ezels liepen gelijk weg. Zo kwamen wij er dus achter waarom ze altijd zeggen ezeltje prikje hahaha, blond! Om 5 uur de bus naar de Karavella gepakt. Nog even gewinkelt, cadeautjes gekocht enzo. De bus om half 7 naar ons appartement. Foto's op de laptop gezet, gedoucht, klaargemakt voor een avondje stappen en hup de bus naar de Harbour. Geweest uiteten, viel echt heel erg tegen.. Daarna maar snel naar Flairs. Gezellig avondje gehad!

02-09-2014

Dagje vrij!'s Morgens bij de Spa van Annabelle en Olypia geweest kijken. Waauw! Super mooi! Kregen een hele rondleiding en mochten een duik in het zwembad maken. Foto's gemaakt en verder naar Amathus. Weer op ons oude vertrouwde plekje gaan liggen, gezond, gezwommen en lekker uitgerust. Om half 5 de bus naar het appartement. Pizza in de oven, gepoetst, gedoucht en op de bank geploft! Na vandaag nog 14 daagjes!! Woehoeee