kayleestiene.reismee.nl

dag 126, 127, 128 en 129

03-09-2014

Weer werken. Vandaag had ik eenSpa Pedicure + Spa Manicure bij de zelfde vrouw, nog2x Swedisch Full Body Massage enOffice work moest ik weer kaart nummers uit de computer halen.. Daarna naar huis gekookt, gedoucht en geskyped.

04-09-2014

Lekker rustig dagje. Vandaag alleen eenSwedisch Back Massage enSwedisch Full Body Massage gehad. Gelukkig maar, want heb last van mijn rug. Op naar huis gekookt, gegeten en gelijk m'n bed in gegaan. Had zo'n erge pijn...

05-09-2014

Vandaag hadden ze mij gelukkig alleen gezichtsbehandelingen en pedicure en manicure ingeplant zodat ik kon rusten voor mijn rug. 's Morgens weer office work gedaan. Ben benieuwd wanneer het einde is van al die kaarten uit de computer halen.. Zoveel werk. Naar de pauze had ik eenReshape and Polish Hands bij een man. Dat is alleen vijlen en cuticles naar achter duwen en knippen. Hij was heel appart. Allemaal raare vragen stellen. Hij vroeg als mijn haar kleur echt is of geverfd. Duh! Is gewoon echt. Hij vond het helemaal geweldig en mooi en wilden een dochter met zo'n haar kleur. Haha beetje appart! Daarna nog eenMini Pedicure enSkin Radiance Facial gehad. Op naar huis. Lekker gekookt, gegeten, gedoucht en buiten gezeten met Claudia en onze laptops. Op naar bedje!

06-09-2014

Opgestaan. Alle deuren open dat het door kon waaien, want het had blijkbaar vannacht heel hard geregend. Heb niks gemerk met m'n oordopjes in, haha. Klaargemaakt voor weer een dagje werken. Op naar het werk. Gelijk eenRenew and Unwind bij een man. Hij was zo tevreden. Dat die misschien nog een rug massage wilden. Gelijk erachter aan eenSwedisch Full Body Massage bij een vrouw. Die wilden eigenlijk een deep tissue massage, maar ze hadden bij de receptie gezegt dat er geen plaats was. Wat wel was maarja.. Vertelt dat het een medium massage is gewoon voor de relaxe en niet het zelfde als de deep tissue. Ze vond het goed en ben ik maar begonnen. Op het laatst was ze tevreden, want ze had rugpijn en het was al beetje weg! Happy me!Nog een Swedisch Back Massage enMini Pedicure bij de zelfde vrouw gehad. Ook zei was tevreden. Op het laatste nog een Reshape and Polish Feets. Op Claudia gewacht en naar de bushalte gelopen. Aan een van de mensen dien we in de bus tegen komen vaker. Gevraagd als we even mochten bellen met z'n telefoon. Hebben we MC Donald bestelt. Fijn thuis geleverd om 20:20 haha. Handig zo'n thuis service! Lekker gegeten, gedoucht en nu bom vol gegeten op bedje liggen, hahah.Gelukkig naar vandaag nog maar 10 daagjes. Nog 6 werken en de rest vrij. Ben echt al af aan het tellen. Wil wel graag naar huis, nu ik weet dat het bijna zo ver is!

Reacties

Reacties

Anita

Nog effe volhalde. Geit now snel. Veur des ze het wets bis ze waer in Venlo. Groetjes en hald dich

Kaylee

Jao kump gaod! Nog efkes. Die paar dagen geit nog wal lokken hahaha als ik die maonden ouk al heej bin gewees. Maar bin blie um weer lekker in mien eigen bedje te liggen hihi. Groetjes!

Opa en Oma

HALLO, NOG PAAR DAGEN ZIEN WE JOU WEER EN BENIEUWD NAAR JOU HA !! KUSJES.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!