kayleestiene.reismee.nl

dag 130, 131 en 132

07-09-2014

Laatste dagje werken voor deze week. Ik had vandaag een Swedisch Back Massage, Swedisch Full Body Massage, Personalised Express Facial en Skin Purifying Facial. Daarna naar huis, gekookt en heerlijk buiten gezeten met de laptop geskyped met iedereen.

08-09-2014

Heerlijk weer een dagje vrij. Hele dag bij Amathus hotel in de zon en in het zwembad gelegen. ’s Avonds gaan uit eten bij The Moorings restaurant. Lekker! Later kwam Claudia ook hebben we nog een wijntje gedronken. Even de winkeltjes weer door gekeken en nog wat dingetjes gekocht. De bus van 22.10 naar huis. Lekker het bedje ingedoken, nog even geappt en gaan slapen.

09-09-2014

Dag twee vrij. Weer de hele dag heerlijk bij Amathus hotel geweest. Wel snot verkouden en keelpijn.. dus voor mij vanavond een rustig avondje op de bank.

Naar vandaag gaan de laatste 5 daagjes werken in, 2 daagjes vrij en dan lekker naar huis! Aftellen kan nu echt gaan beginnen naar vandaag nog 1 weekje!