kayleestiene.reismee.nl

dag 137 en 138

14-09-2014

's Morgens opgestaan met een heel raar gevoel. Blij dat het de laatste dag is, maar ook jammer! Op naar het werk met de bus. Op het werk aangekomen nog niks staan. Moest omg kwart over elf nog gaan promoten met Nancy.. Bleh!! Daarna even eten gehaald voor Loukia. Zelf ook pauze gehad en gegeten. Naar de pauze Frensh Manicure met gellak gekregen van Aphrodite. Opeens stond er toen in het systeem dat ik een Full Hammam Ritual had. Omg om te janken... Bed en alles maar aangezet. Dacht echt moet dit mij overkomen op mijn laatste dag deze stomme behandeling. Nog een keer, maar gelukkig cancelde de vrouw. Ze vond het bed niet warm genoeg! Ik natuurlijk helemaal blij!! Heb ik voor haar een Renew and Unwind gedaan. Gelukkig was ze daar super te vreden over. Natuurlijk stond er naar mijn behandeling nog een Swedisch Full Body Massage op het laatst. Echt een hele vieze man. Hij stonk en z'n voeten bah ging bijna over mijn nek... Claudia had een vriend en had precies ut zelfde. Zijn allebei 10 minuten eerder gestopt dat we de stank niet meer aankonden, haha. Opgeruimd. Toen begon het afscheid nemen van iederen.. Nog lieve cadeautjes gehad van Nancy, Michaella en Militsa. Op naar de bus. Voor de laatste keer de berg af bij Aphrodite Hills Resort. Wat een raar gevoel! Thuis aangekomen gekookt, gedoucht een klaar gemaakt voor ons laatste avondje stappen in Flairs!

15-09-2014

Waaauw! Wat een laatste avond. In een woord TOP! Voel me echt slecht hahahahahahaha. Maar dat was het zeker waard. Om half tien wakker geworden en om tien de bus al gepakt naar Amathus. Lekker de hele dag bij het zwembad gelegen. Eerst op mijn luchtbedje en daarna geslapen op mijn bedje aan het zwembad. Heerlijk zo'n relaxe dagje. Op naar huis, gepoetst voor de laatste keer, gedoucht en klaar gemaakt voor een avondje uiteten bij Mare Mare. Nou deze keer was het niet zo lekker als de vorige twee keer... Nog even de winjeltjes afgegaan en wat dingejes gekocht. Op naar huis, gelijk m'n bedje in gaan slapen! Nog een dagje lekker aan het strand en morgen avond weer heerlijk thuis! Bij m'n liefste vriendje en pap en mam en de rest van de familie!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!