kayleestiene.reismee.nl

dag 139 en 140 YES I DID IT!!!

16-08-2014

Heerlijk nog genieten van ons leven op Cyprus. Heerlijk dagje aan het zwembad gehad bij Amathus. 's Avonds nog gaan uiteten bij de Harbour Restaurant. Weer niks hoeven te betalen.. maarmaar hahha. Altijd fijn. Nog de aller laatste cadeautjes gehaald. Terug naar huis, koffer verder ingepakt en het bedje in.

17-08-2014

Om 6 uur de wekker, want Claudia werd om half 7 opgehaald. Zij moet naar de andere kant van het eiland, want ze gaat nog naar Turkije. Afscheid genomen van elkaar was heel raar naar zo'n lange tijd. Nog even terug m'n bedje in gekropen. 1,5 uurtje geslapen en toen werd ik weer wakker. Zenuwachtig voor straks voor het vliegen en om weer iedereen te zien. Gelukkig vandaag is de dag aangebroken om naar huis te gaan. Naar een hele mooie tijd in Cyprus is het nu gedaan. Het waren 5 top maanden, met minderen dagen maar ook super leuke dagen. Ik kan zeggen dat ik het heb gedaan!! M'n stage met een dikke GOED afgerond, dus kan met een goed gevoel 2 maanden vakantie gaan vieren. Ben blij dat ik deze ervaring ben aan gegaan, want heb echt heel veel geleerd en ga deze maanden nooit meer vergeten!

Heb nog even alle behandelingen die ik heb gedaan op een rijtje gezet in totaal zijn het er 269 in de 5 maanden tijd.

couples swedisch full body massage 13

lift and firm facial 2

Skin Radiance facial 2

Promoten 15

Dankjewel voor de lieve en leuke berichtjes en dat jullie met zoveel mensen mijn blog hebben gelezen!Dit was dan mijn blog van mijn 5 maanden stage!

heel veel liefs nu nog uit het zonnige Cyprus en vanavond uit Venlooo, Kaylee!!!!!