kayleestiene.reismee.nl

8 dagen hier

Gisteren heerlijk een dagje vrij gehad, en rond 9 uur opgestaan om lekker naar het strand te gaan. Heerlijk de hele middag gezond, en lekker wat gegeten op het strand. Tegen un uur of 4 weer terug naar ons appartement om ons klaar te gaan maken voor een avondje uit eten en uitgaan. Rond half 8 de bus naar Paphos en daar even gewachtop de 2 andere Nederlandse meisjes die we afgelopen zaterdag hadden leren kennen. Wat rond gelopen opzoek naar een leuk restaurantje. Eindelijk wat gevonden. Wel lekker gegeten. En die vrouw wat er werkte was zoe lollig dat je gewoon als moest lachen als je haar aan keek. Kregen we hele verhalen van haar te horen hoe zij het vond op Cyprus enzovoort. Naar het eten een ander cafee/restaurant gevonden daar een cocktail gedronken en toen weer verder naar Flairs. Nog even bij andere cafeetjes gekeken. Hebben Claudia en ik nog beetje ruzie gehad met een barman en hebben we het drinken laten staan en zijn maar verder gegaan. Verder was het een super gezellig avond en als afsluiter naar Touch rond een uur of half 4 de taxi naar huis. Ook weer zo'n heel gedoe met die taxi mannen... Sommige mensen zoude we maar zeggen.... hahah. Vanmorgen heerlijk kunnen uitslapen want ja we hebben nog een dagje vrij. Maar het regent... erg jammer.. dus maar lekker een dagje in ons appartement. liefs, kaylee