kayleestiene.reismee.nl

dag 9 en 10

Gisteren morgen opgestaan. Nou ut regende super hard. Claudia en ik als stelletje gekke rennen naar de bushalte door de plassen water. Dachte we ooh fijn alleen onze voeten nat zijn we boven op het bankje gaan van de bushalte staan met nog een paar hier uit de buurt en lache omdat iedereen ons probeerde nat te maken om hard door de plassen water te rijden nou ut lukten niet. Tot dat er een man langs reed door een grote plas water en jaa wat denk je klets natte broek. Hebben wij weer haha. Nou toen hup de bus in naar het werk. Toen begonnen met een dagje training claudia gemasseerd en 's middags onze manager van de spa Anna. Vervolgens naar huis en ef snel wat gegeten en ons bed in want we waren super moe.

Nou vanmorgen opgestaan. Fijn ontbeten. En de zon scheen weer heerlijk! Op naar de bushalte om weer een dagje te werken. Eerst vanmorge training gehad op een collega gemasseerd en daarna van haar een massage gekregen. Heeerlijk!! En toen m'n eerste klant het was een man super aardig, voor een swedisch back massage. Vervolgens kreeg ik nog een vrouw voor een full body massage zei was ook te vreden, ze was in slaap gevallen. Toen de kamers naar gekeken als alles goed is opgeruimd. En omtrekken weer met de bus naar huis. Nog even snel naar de supermarkt met Claudia. Ef wat lekkers gehaald voor de collega's voor morgen, want morgen is mijn verjaardag! Woehoe. Nu lekker op de bank geploft met un wijntje met Claudia het songfestival kijken! Morge weer een dagje werken! Liefs, Kaylee