kayleestiene.reismee.nl

dag 11

Gisteren avond lekker het songfestival gekeken met Claudia. En om 12 uur jarig! Vanmorge opgestaan en lekker ontbeten en op naar het werk, voor een dagje werken tot 7 uur. Aangekomen in de spa gelijk een swedisch bag massage bij een vrouw. Het was volgens mij haar eerste keer, maar ze vond het heerlijk. Toen even geholpen bij de receptie met wat kleine dingetjes. En vervolgens pauze. In de pauze moest iedereen gaan staan en gingen ze voor mij zingen happy b'day to you.... zingen super leuk en kreeg ik een taart en een kaart cadeau. Super lief van de collega's, Lekker taart en cakejes gegeten. Vervolgens hebben claudia en ik op elkaar pedicure geoefend weer fijne gelakte nagels. En toen nog bij een collega de nagels gelakt. Om half 7 mochten we al gaan, dat was wel fijn. Alleen jammer dat de bus er pasom half 8 is... maar even wifi gaan zoeken haha. en ons uurtje vol gekregen. Toen gelijk door naar Paphos lekker geweest uiteten met Claudia en nog een cocktail cadeau gehad van het restaurant. Nu lekker op bed skype. Morgen lekker een dagje vrij! Liefs, Kaylee