kayleestiene.reismee.nl

dag 23 en 24

Gisteren weer een dagje gewerkt. Rond acht uur opgestaan en boterhammen gemaakt. Rond half tien de bus naar het werk gepakt. Eenmaal op het werk aangekomen had ik voor de eerste keer de gentle body polish scrub en dat bij een man. Het ging helemaal goed, alleen vond hij de scrub iets te hard. Daarna lekker geluncht en na de lunch had ik eigenlijk een swedisch full body massage maar helaas kwam deze vrouw niet opdagen. Daarna had ik een spa pedicure voor de eerste keer. Het was wel op de vrouw die ik gisteren had voor manicure, dat was wel toevallig. Zij kwam uit de UK dus even in het begin geklets (mijn engels wordt steeds beter, gelukkig. Haha) Tijdens de behandeling viel ze in slaap in de pedicure stoel dus kon ik rustig werken. Ze was erg tevreden en blij met haar rood gelakte nagels! Als laatste had ik nog een swedisch back massage bij een vrouw uit Moskou. Ze kon bijna geen Engels, dus was een beetje moeilijk om te communiceren. Ze kwam binnen en het eerste wat ze vroeg was "Kaylee, can you make a picture of me in this room?". Ze ging allemaal poses nemen en liggen op de behandelstoel en ik maar foto's knippen, haha. Dat was wel grappig. Na vijf minuten begon ik uiteindelijk met de behandeling. Op het einde was zei ook weer tevreden. Dat was het dagje weer van gisteren. Na het werk nog gekookt en gedoucht en toen lekker m'n bedje in.

Vanmorgen rond 8 weer opgestaan, boterhammen gemaakt. En op naar het werk met de bus. Op het werk aangekomen stonden er nog geen behandelingen. Moest ik eerst met Nancy en Michelle gaan promoten bij het zwembad (flyers uitdelen met de korting van de maand mei). Daarna lekker gelucht en naar de lunch kregen we een training french manicure en pedicure. Ging super goed voor de eerste keer. Als er morgen tijd voor is moeten we het nog een paar keer gaan oefenen op elkaar. Als laatste had ik nog een solt and oil scrub, deze behandeling was ook voor de eerste keer. Ik had een vrouw, ze kwamuit Cyprus. Super aardige vrouw en ze was twvreden. Ze had al zin om weer lekker bruin te worden. Toen op naar huis met de bus. Nog even snel naar de winkel, want Claudia en ik hadden zin in een bak ijs, haha. Daarna snel pizza's in de oven en lekker gegeten. Nu lekker op bedje. Net nog even geskyped met m'n lieve oud collegatjes van c&a, want die hebben feestje vanavond. Super leuk om iedereen even gezien te hebben. Zo weer fijn slapen. Morgen weer een dagje werken. En dan heerlijk 2 dagen vrij!
Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!