kayleestiene.reismee.nl

dag 41, 42 en 43

Dinsdag had ik ook nog lekker een dagje alleen vrij. 's Morgens lekker rustig aan gedaan, even naar de winkel nieuwe melk en boterhammen halen. En daarna de bus om 11.05 naar Harbour. Vanuit Harbour lekker in het zonnetje 15 minuutjes naar de kings avenue (winkelcentrum) (of te wel makkelijk de mol) gelopen. Dacht even kijken in de straatjes en lekker even lopen en niet altijd met de bus, hihi. Onderweg nog een super leuk winkeltje met allemaal leuke kleren tegen gekomen. Even naar binnen rond gekeken en zag een super leuk truitje en jurkje, maar ik dacht eerst naar de mol en dan kom ik wel weer terug. Verder lgeopen en daar was het dan. Lekker rond gekeken in alle winkels, kleertjes gekocht en nog even naar de JUMBO (soort van action maar dan 1000 keer grooter) wat spullen gehaald voor thuis en voor mij zelf. Naar een paar uurtjes rond gelopen te hebben, weer lekker door het zonnetje terug naar Harbour. Natuurlijk even terug naar het leuke winkeltje. En natuurlijk het truitje gekocht wat ik zo leuk vond. Jurkje heb ik niet gepakt, maar denk er nog over naar, haha. Weer verder lopen en genieten van de mooie omgeving en de heerlijke zon. Naar 15 minuten weer aangekomen in Harbour lekker een ijsje gepakt, heerlijk! Even lekker rond gelopen en gekeken in de winkeltjes in Harbour. Nog even wat gedronken bij the harbour restaurant en weer fijn de bus terug naar het appartement. Lekker gedoucht en alvast gekookt voor Claudia en mij. Daarna op de bank geploft en lekker helemaal niks gedaan.


Gisteren weer begonnen met werken nu 9 dagen achter elkaar, omdat we volgende week 4,5 dag training hebben van ESPA. 's Morgens op het werk aangekomen, had ik nog niks staan. Even later stond er rond elf uur een Swedisch back massage bij een vrouw. Ze kwam samen met haar man, om even samen te kunnen relaxen. Ze was super tevreden naar de behandeling. Daarna lekker pauze en naar de pauze gelijk een spa pedicure. Super leuke vrouw, ze heeft bij het ressort een eigen appartement met haar man. En komt al drie jaar in de spa, ze heeft al bijna alle behandelingen een keer uitgeprobeerd, haha. Ze was helemaal happy met haar rood glimmende teennagels naar de behandeling. Altijd fijn om mensen zo enthousiast te horen. Daarna had ik even niks. Lekker even in de kantine een stuk taart gegeten, want Loukia was jarig. Heerlijk fruit taart met aardbeien en kiwi, mmmmm!! Als volgende had ik weer een spa pedicure bij een vrouw, ze kwam uit Engeland. Ze zit in het leger en was super aardig. Ze vroeg ook waar ik vandaan kwam enzo. En toen vertelde ze dat ze een tijdje inmönchengladbach gewoont had. En dat ze vaker vanuit daar naar Roermond ging om in het outlet te winkelen en het een super outlet vond en dat ze in Venlo was geweest, haha super toevalig! En dat ze vanut Eindhoven naar Cyprus was gevlogen. Allemaal plaatsen waar wij uit komen, super leuk!. Ze was heel enthousiast over Nederland, fijn om te horen haha. En nu werkt ze al 2 jaar in Cyprus en heeft al vaker behandelingen in de spa gehad en vind het heerlijk. Ze was helemaal happy toen ik haar voetjes weer fijn had behandeld, want ze had last van een nagel Maar naar de behandeling voelde ze er niks meer van, fijn. En de nageltjes een mooie roze kleur gelakt, ze ging ook helemaal enthousiast weg. Super leuke vrouw!! Dat was het dagje van gisteren.


Vanmorgen opgestaan, klaargemaakt en op naar de bus op naar het werk. Op het werk aangekomen om kwart over elf een renew and unwind behandeling bij een vrouw, ze was super aardig en afgelopen dinsdag getrouwd op het ressort. Ze voelde haar rug weer als herboren zei ze naar de behandeling. Haar rug was weer helemaal los gemasseerd, zij ook weer helemaal happy. Daarna lekker pauze had een collega een heerlijke cake meegenomen, smullen. Naar de pauze de training op de computer gedaan voor ESPA, omdat we volgende week training hebben van ESPA moesten we een test doen en samenvatting maken van de producten. Ging super goed, heb er wel twee uur over gedaan. Omdat het echt te snel ging voor mij met het Engels praten van het programma op de computer. Maar heb het behaald, op naar de training! Daarna had ik een Swedisch full body massage, bij een vrouw die ook bij het ressort werk maar dan bij een restaurant. Het was haar eerste behandeling in een spa, ze was super tevreden en wilden zeker vaker terug komen. Ze zei ''You are the best'' hihi. Gelijk daarna snel de kamer klaarmaken en een renew and unwind bij een vrouw, ze was een beetje appart. Gelukkig, was ze wel tevreden met de behandeling. Daarna snel de kamer schoongemaakt en opgeruimd. De bus naar huis, lekker voor me zelf gekookt en nu in m'n uppie op de bank. Lekker skype met pap en mam! Mis jullie :( Dadelijk lekker naar bedje en morgen dag 3 van de 9 werken!


Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!