kayleestiene.reismee.nl

dag 46,47 en 48

Afgelopen zondag, weer een dagje gewerkt. De hele dag niks te doen gehad.. En beetje geholpen met alles klaar te zetten voor de training. Nou met heel veel moeite mochten Meggie en ik om zes uur gaan om de bus van twintig over zes te kunnen halen. Gelukkig maar, want was echt zo moe van de hele dag niks doen en hangen.. Gelukkig op tijd thuis, noodles gemaakt en lekker op de bank geploft.

Gisteren begon dan de training van ESPA. De vrouw die ons de training geeft is super enthousiast en echt aardig. We hadden bijna alle gezichts producten door genomen en aantekeningen gemaakt. Even lekker gelunch en weer verder met informatie over ESPA. Daarna eindelijk praktijk! Heerlijk mogen liggen en werken. Samen met Claudia op elkaar de gezichtbehandeling in het kort gedaan. Nikki (van ESPA) deed het voor en wij moesten het dan allemaal tgelijk naar doen. In het begin ging het best snel maar later naar ging het goed. Lekker de bus van twintig over zes naar huis. Gekookt, gedoucht en gelijk m'n bedje in. Helemaal kapot van alle informatie. Nog even snel alles doorgenomen en gaan slapen.

Vanmorgen opgestaan, klaargemaakt en op naar de bus. Zaten Claudia en ik in de bus. Werd er tegen over ons een kind niet goed. Begon die opeens overtegeven. Duuwt die moeder dat kind z'n gezicht naar Claudia en mijn kant. Gadverdamme.. Wij dus ieol baah etc zeggen en zo snel mogelijk opgestaan en ergens anders gaan zittten. Zaten we ook nog allebei onder op onze benen... Bahbah.. Gaderverdamme... Op het werk aangekomen ons fijn even gewassen en begonnen aan weer een dagje training. We begonnen als eerste met een toets te maken. Schriftelijk, nou we snapte er met drie man helemaal niks van en wisten niet hoe we het in het Engels moesten opschrijven. Dus hebben we het gelukkig mondeling kunnen doen. En ze was super tevreden. Als volgende hadde we over lifestyle gepraat en de poducten die erbij horen. Daarna nog even de behandeling van gisteren door gesproken, als we nog de volgorde en alles wisten. Op naar de training kamer. Ik was de gelukkige die deze keer door Nikki werd behandeld, was wel super fijn om zo precies alles aan te voelen hoe zij het doet. We hebben de hele gezichtsbehandeling gedaan. Veel meer producten gebruiken ze dan dat wij op school doen. En veel serums en als het masker erop zit nog een hoofdhuid/haar masker met en hoofdhuid massage. Heerlijk was het. Daarna gelunch en naar de lunch weer verder deze keer mocht ik het op Anna (de spa manager) doen. Haar een lekkerd gezichtbehandeling gegeven. Nikkie deed het voor en wij deden het ernaar na. Ze vond het ook heerlijk. Alles opgeruimd en terug naar de andere kamer om nog alles even te herhalen van vandaag en toen mochten we lekker naar huis. Michaella heeft ons fijn naar huis gebracht, ze werk ook in de Spa met handdoeken en van alles. Leuk vrouwtje. Thuis aangekomen konden we het huis niet in, want 's morgens hadden we een sleutel op de binnenkant laten staan en een meegenomen. En twee sleutel in het sleutel gat ging niet. Balen dus. Van alles geprobeerd om binnen te komen. Zo gek mogelijk als je het maar kunt maken. Toen zijn we achter door gaan kijken bij ons appartement waar nog een appartement aan zit. En daar vond ik een raare deur. Iedereen er naar toe geroepen. En hem opengebroken. Kwam die uit op twee ramen een van de badkamer en een van de keuken van ons appartement, maar er zaten stangen voor de raam. Op zoek naar een schroevendraaier dus. Gelukkig kwam er aan man aan van het appartement naast ons en die had er natuurlijk een voor ons. Hij geholpen met open maken. Lukten het eerst niet. Dus ik terug naar voor daar nog van alles geprobeerd, maar nee hoor.. Aan de achterkant hoorde we toen opeens geschreeuw..yeaaah! En ja hoor ze hadden de raam van de badkamer opengekregen en Meggie was naar binnen gegaan. Allemaal super blij dat we weer naar binnen konden! Met alle geweld en van alles wat we hadden gedaan... Alles weer terug op de plaats en net lekker gekookt, gedoucht en nu lekker op de bank. Nog even alles door nemen van vandaag en dan lekker slapen. Morgen weer training.Liefs, Kaylee