kayleestiene.reismee.nl

dag 62 t/m 71

01-07-2014

's Morgens opgestaan en snel klaargemaakt, want we moesten de bus van 10 uur halen om naar Harbour te gaan. Hebben we bij The Harbour restaurant een heerlijk smoothie gedronken en gewacht op de baas van het restaurant. Want hij bracht ons naar een super deluxe hotel Amathus. Woow super mooi! Rondleiding gehad en toen lekker aan het zwembad de hele dag gelegen. De badmeester van het hotel zei ,dat we gewoon elke week konden komen. Altijd fijn! Dus een nieuw adresje om te zwemmen. Daarna de verkeerde bus gepakt.. Shit.. Hebben wij weer... Dan maar een taxi naar huis. Gekookt, gedoucht en een filmpje gekeken met Claudia.

02-07-2014

Weer begonnen aan de week werken. ’s Morgens training gehad van Lift and firm eye treatment. Daar nu ook voor in het systeem, omte behandelen. Daarna moesten we met de hitte hier, gaan promoten. Niet te doen zo warm het was. Dus zo snel mogelijk terug naar de Spa. En er lagen maar dertig mensen om het zwembad. Gelukkig op het laatst nog een behandeling een Spa manicure en Pedicure bij een vrouw.

03-07-2014

Weer een dagje werken. ’s Morgens weer training deze keer van de Skin purifing facial. Vroegen ze aan mij en Claudia wie begint er met oefenen. Zei Claudia, ik begin wel doe jij dadelijk. Moest Claudia de hele facial afmaken. Viel bijna in slaap hahaha, en we snapten er allebei niks van want ze zei, ieder de helft. Maarja, gelukkig kregen we wel goed nieuws, want de ventilator was eindelijk binnen. We mochten gelukkig om drie uur gaan zodat we met Eleni mee naar huis konden rijden. De ventilator in elkaar gezet. En na twee uurtjes deed die helemaal niks meer.. pff.Toen hebben we maar weer de ventilator mee terug genomen de volgende dag.

04-07-2014

Weer een dagje werken. ’s Morgens moeten promoten, want er was bijna helemaal niks te doen in de Spa. Gelukkig had ik wel twee behandelingen, een Spa pedicuren en een Swedisch full body.Het is de laatste tijd heel rustig in de Spa. Hopelijk wordt het wat drukker deze maand en de aankomende maanden. Want de sfeer is niet bepaald leuk in de Spa bij sommige collega’s, omdat ze niks te doen hebben.

05-07-2014
Full hammam
Spa pedi vrouw
Spa pedi vrouw
Back koppels met claud

06-07-2014
Legs massage man
Spa pedi man
Eerste facial re-hydtation en lift en firm eye treatment man
Koppels rug claud

07-07-2014

Lekker een dagje vrij. 's Morgens lekker rustig aan gedaan. En toen boodschapjes gaan doen bij de Karavella. Weer een hele tas vol aan eten voor de hele week. Met de volle tassen weer naar huis. Even lekker een broodje gegeten. En de volgende bus naar de Harbour. Daar weer een bus naar de Mol. Winkeleeeeen!!! Flink inkopen gedaan. En op naar huis. Klaarmaken voor een avondje uiteten met Claudia en Lizzy. Heerlijk gegeten en gekletst. Daarna zijn Claudia en ik nog naar Flairs gegaan. Gelukkig weer Nederlanders in the house! Wat een avond! Gewoon TOP! We waren om half 5 thuis. Toen snel gaan slapen.

08-07-2014

's Morgens wakker geworden met een katertje.. Pff wat voelde ik me slecht. Hahaha! Rond twaalf uur naar Amathus gegaan en daar weer heerlijk aan het zwembad gelegen de hele middag. Daarna op naar huis. Gekookt, gedoucht en lekker op de bank geploft!

09-07-2014

Weer begonnen met werken. Deze keer 8 daagjes, want ik heb de andere dagen vrij want Puck komt eindelijk! Woehoe. Opgestaan, klaargemaakt en op naar de bus. Op het werk aangekomen nog helemaal geen behandelingen staan. Hebben Claudia en ik kaarten van klanten moeten uitzoeken en uit het systeem moeten halen. Boring.. Maarja beter iets dan niets. Gelukkig kwamen er wel behandelingen bij. Een renew and unwind behandeling bij een vrouw. Ze was helemaal tevreden met de scrub en de massage. Ze was nog nooit eerder in een Spa geweest. Daarna had ik nog een Full Hammam Ritual, bleeh... Vind die behandeling niet zo leuk. Want je wordt echt zeike nat door al het water dat je over de klant heen moet gooien. (het is een hele andere hammam dan de Turkse. Vind persoonlijk die leuker dan wat wij hier doen!) De hele kamer alleen moeten opruimen. Wat een pokken werk. Alles is nat en de handdoeken moeten uitgeknepen worden en alles. Zoveel werk om alleen te moeten doen. Snel de bus naar huis. Klaarmaken voor een avondje stappen, want Nederland moest voetballen. Wat een wedstrijd. Balen man!!!! Pff.. Nog even gezellig naar Touch gegaan. En rond vier uur de taxi naar huis gepakt. Lekker slapen.

10-07-2014

’s Morgens opgestaan om weer een dagje te gaan werken. Was zooo moe, maarja alle moet bij elkaar geraapt en op naar het werk. Kwam ik op het werk had ik gelijk een personalidad express facial. Overal zoeken naar de mevrouw die ik had. Kwam ze vijftien minuten later aan lopen, ze kwam blijkbaar van het zwembad af. Heb ik de facial super snel moeten doen. Want had ernaar gelijk een Spa manicure en pedicure bij een vrouw. Dus snel snel de facial gedaan. Gelukkig was die maar vijfentwintig minuten. Ze was gelukkig wel tevreden. Daarna gelijk de manicure en pedicure bij een vrouw ze was super aardig. Ze twijfelde heel erg over de kleur nagellak. Had ze uiteindelijk oranje gekozen, omdat ze het zielig vond dat Nederland gisteren had verloren. Haha. Ze was blij op het laatste met haar verzorgde handen en voeten. Lekker lunchen en na de lunch weer een facial. Deze keer de actie van de maand. Ze had gekozen voor een de- sensitiser facial met de lift en firm eye treatment. Ze was zo tevreden. Ze zei mijn huid heeft nog nooit zo zacht en soft gevoelt als nu. Heerlijk, vond het een super gezichtsbehandeling etc. ze was een blije klant. Altijd fijn om te horen. Lekker het laatste uurtje even niks en hop hop de bus in naar huis. Gekookt, gedoucht en lekker op de bank geploft verhaaltjes voor de blog type.

liefs, Kaylee