kayleestiene.reismee.nl

dag 78 t/m 81

17-07-2014

Eindelijk vrij! En Puck is in Cyprus spannend. ’s Morgens opgestaan. Deed ik lekker rustig aan dacht oh heb nog een uurtjes dan is Puck pas bij ons appartement. Lekker op de bank nog even geploft. En opeens stond Puck al binnen in ons appartement, woeps nog in de pyjama. Haha. Super blij natuurlijk om hem te zien hihi. Naar zo’n lange tijd. Lekker bij gekletst heerlijk om weer samen te zijn. Samen ontbeten en daarna lekker naar het strand gegaan in Geroskipou. Heerlijk een paar uurtjes op het strand gelegen samen. En daarna terug naar mijn appartement gedoucht en klaargemaakt. De bus naar Puck z’n appartement even rond gekeken. En daarna naar Harbour lekker bij The Harbour restaurant gegeten samen. 3 gangen menu super! Daarna super erge last van buikpijn, dus maar naar mijn appartement gegaan samen. Kwamen we daar aan hadden de andere blijkbaar de sleutel meegenomen, stonden we voor een dicht appartement. En nu? Sms ,appen, toen maar besloten om mee naar Puck z’n appartement te gaan. Zonder spullen of iets. Een taxi gevonden en naar het appartement gegaan. Lagen we eindelijk om half twee in bed. Lekker slapen.

18-07-2014

’s Morgens lekker wakker geworden. En toen de bus met Puck naar mijn appartement gepakt. Even opgefrist en ontbeten. Om tien uur de bus naar de Karavella, daar even rond gekeken. En om twaalf uur de bus naar Limassol. Super middagje gehad. Lekker rond gelopen en een heel mooi kasteel bezocht. Je kon er boven op het dak van het kasteel zo over een deel van Limassol heen kijken, echt heel mooi. Terrasjes gehad, gewandeld. Gewoon een super dagje Limassol gehad. Rond half zes de bus terug naar de Karavella. Daarna naar Harbour daar bij MarMare gegeten. Lekkere wraps. Toen hadden ze mij de verkeerde bon gegeven, dus had te weinig betaald. Kwam een serveerster zeggen sorry heb de verkeerde bon gegeven. De baas erbij gekomen en het was een fout van het huis, dus hoefde ik niks meer bij te betalen zij hij. Super! Daarna de bus naar mijn appartement gepakt, even wat dingetjes naar gekeken. En toen ging Puck weer naar z’n appartement terug. Lekker mijn bedje ingekropen en gaan slapen.

19-07-2014

Weer begonnen aan vijf dagen werken. ’s Morgens gelijk een Full Hammam Ritual. Hele aardig vrouw en ze was super tevreden. Daarna een Swedisch back massage en nog een Renew and Unwind. Lekker eerder mogen gaan. De bus gelijk door gepakt naar the Harbour, want daar stond Puck op mij te wachten. Weer lekker gaan uiteten bij een Italiaans restaurant. En rond gelopen en bij de winkeltjes gekeken. Lekker nog bij de zee op een rots zitten kijken naar zonsondergang, wauw! Super mooi. En op naar huis.

20-07-2014

Weer een dagje werken. Pas om vier uur een behandeling. Een Renew and Uwind en Personalidad Express Facial bij een vrouw. Ze kwam uit Londen en was super aardig en heel geïnteresseerd is alles. Echt een leuke vrouw, gezellig samen gekletst. En ze zei woow wat kan jij goed Engels praten.Ik voelde me natuurlijk helemaal happy hihi. Zo leuk om te horen. En toen vertelde ik, dat ik voor dat ik hier kwam helemaal geen Engels sprak enzovoort. En ze vond het super knap, want ze zei je komt zo snel uit je woorden en spreek echt vloeiend Engels. Schouder klopje voor me zelf, hihi. Daarna naar huis, gewacht tot dat Puck er was en lekker voor hem gekookt.

liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!