kayleestiene.reismee.nl

dag 88 t/m 90

27-07-2014
Weer een dagje werken. De laatste van deze week. 's Morgens gelijk toen ik aan kwam op het werk een Full Hammam Ritual bij een man uit Moskou maar woont in Cyprus. Hele apparte man. Bah en hij stonk naar de zweet ech vied ging bijna over m'n nek! Voelde me niet echt lekker bij de hammam veel te warm en benauwd. Bahbah. Daarna een Re-hydration facial met lift and firm eye treatment bij een van de vrouwen van de mannen van de hammam van 's morgens. Daarna nog een personalised express facial. En toen naar huis, want voelde me echt niet goed. Super slech eraan. Thuis gekomen, gelijk in bed gaan liggen en geslapen. Even gekookt, gegeten en weer terug naar bed.

28-07-2014
Eindelijk weer lekker vrij met Puck. Heerlijk! Lekker naar het strand geweest en daar paar uurtjes gezwommen en gebakken in de zon. Op naar huis samen gekookt. Zelf gemaakte frietjes gemaakt, heerlijk! Daarna lekker gedoucht en klaargemaakt voor een avondje stappen met de meiden en Puck. Omdat het de laatste avond uitgaan voor Meggie en Michelle was. Wat een avond, TOP!

29-07-2014
Weer heerlijk dagje vrij. 's Morgens om vijf uur thuis gekomen. En om half elf al wakker. Bleeh! Eigelijk wilden Puck en ik naar het strand gaan, maar hebben de hele middag liggen slapen in bed. Waren echt helemaal gesloopt. Hahahaha. Even opgefrist, naar de winkel geweest en gekookt. Naar het eten nog even naar Harbour geweest. Lekker geshopt. Een nieuwe tas woehoe zo leuk! Hihi. Ergens wat gedronken en toen dachten we De bus te pakken rijdt die zo voor ons gezicht weg..balen.. Dan maar een taxi.. Agja. Thuis aangekomen laatste avondje voor Meggie en Michelle gezellig buiten gezeten op balkon. En daarna lekker naar bedje. Nu lig ik dit om half zes 's nachts te type, want kan niet slapen. Pap en mam zitten op het moment op het vliegveld te wachte om te komen naar Cyprus! Hihi. Naar drie maanden weer lekker samen met hun en Puck. Dat wordt zeker genieten. Ga weer lekker verder slapen.

Liefs, Kaylee