kayleestiene.reismee.nl

Dag 93 t/m 98

01-08-2014

Weer een dagje werken. Alweer een Full hammam Ritual. De behandeling komt me echt de nek uit. Vind het echt geen leuke behandeling!! Daarna een Swedisch Back bij een vrouw. Heel aardig en gezellig gekletst. Daarna weer een Swedisch back en een Personalised Express Facial bij een vrouw. Ze was tevreden over allebei de behandelingen en blij maar haar gereinigde gezicht. Als laatste nog een Swedisch Full Body Massage bij een vrouw. Zij was ook tevreden. Daarna naar huis. Hadden pap en mam lekker voor ons kipkerry gemaakt. Heerlijk!! Met ze alle lekker gegeten. En nog buiten gezeten kletsen.

02-08-2014

Weer een dagje werken. 's Morgens had ik een Spa Pedicure. 's Middags een Full Hammam Ritual en later nog een Re-hydration Facial. Daarna weer naar huis. Hadden pap en mam weer voor ons gekookt. Gebakken aardappeltjes met vlees en sla. Ook weer super lekker! Nog even buiten gezeten op het balkon en naar bedje.

03-08-2014

Weer werken. Pap, mam en Puck waren een dagje in de Spa. 's Morgens had ik gelijk een Personalised Express Facial. Weer een tevreden klant. Daarna training met Helen en Claudia. Even de Lift and Firm Facial doorgenomen. 's Middags rond drie uur een Mini Manicure en Mini Pedicure. Daarna gelijk een Spa Manicure en als volgende nog een Reshape and Polish Hands. Zo snel mogelijk gedaan dat ik de bus nog kon halen. Gerend als een gek en de bus gehaald. Gelijk door naar de Harbour. En daar lekker gegeten bij een restaurantje aan de zee. Super! Op naar huis en nog een super avondje gehad met Puck.

04-08-2014

Lekker een dagje vrij. 's Morgens om zeven uur op. Want we moesten 1,5 uur in de bus naar de Latchi Beach. Omdat we een boottocht gingen doen. Naar de Blue Lagoon geweest. Zo mooi!! Niet normaal hoe mooi het daar was. Het water was zo licht kon je gewoon door heen kijken. Hele leuke dag gehad op de boot. Nog even daar wat gedronken en de bus terug naar de Karavella gepakt. Nog even naar de Mall geweest. Bij de JUMBO (action) wat kleine dingetjes gehaald. En bij een koffie winkeltje een Frappe met aarbeien, chocolade en slagroom gehad. Echt lekker! En nog gegeten bij de KFC. Op naar huis naar een lang dagje. Lekker op de bank geploft met Puck. Foto's kijken. Nageltjes gedaan en films downloaden.

05-08-2014

Weer een dagje vrij. Fijn eerst uitgeslapen. En daarna de bus naar de Karavella gepakt om naar Limassol te gaan met Pap, mam en Puck. Eerst even ergens wat gedronken, want we moesten wachten op de bus. En natuurlijk toen we daar terug liepen naar het bus station kwam ik een rokje tegen en dacht meteen die moet ik hebben. Gelijk gekocht en snel door naar het busstation. De bus naar Limassol gepakt. Daar rond gelopen en geshopt. Leuk dagje gehad! Weer een lekkere wafel gehad wat Puck en ik vorige keer ook al hadden gehad. Mmmm! Hihi de bus terug naar de Karavella vandaar uit naar het appartement gelopen waar Puck zat. En een paar deuren verder gegeten. Super lekker net zo als vorige keer! Helemaal vol gegeten. De bus snel naar de harbour gepakt en op naar het appartement. Gedoucht en op de bank geploft filmpje gekeken met Puck.

06-08-2014

Het werken begint weer naar twee fijne daagjes vrij. Bleh. 's Morgens gelijk een Personalised Express Facial en een Mini Manicure bij een vrouw. Snel alles opruimen en pauze. Naar de pauze een Renew and Unwind bij een man. Even niks. En dan een Reshape and Polish Hands. Die vrouw was echt niet leuk. Ze wilden allemaal extra dingen die niet bij de behandeling erbij hoorden en vond niks goed. En zat alleen maar te stressen, echt een vreselijke klant. Haar dochter zat bij een andere collega en die zei ook tegen mij wat een vreselijke klanten, alleen maar stressen en alles was fout… Daarna weer een hele tijd niks. En op het laatste nog een Reshape and Polish Hands en Spa Pedicure. De vrouw was tevreden. Snel opruimen en de bus later naar huis dan de andere dagen, dus pas om acht uur thuis. Mam en pap hebben weer gekookt deze keer voor Puck en mij en hun zelf. Spaghetti lekker al drie maanden niet meer gehad. Nog even lekker gekletst op balkon, gedoucht en op naar bed.