kayleestiene.reismee.nl

dag 99 en 100

07-08-2014

Het wordt steeds drukker in de Spa, weer een hele dag bom vol geboekt. 's Morgens toen ik aan kwam in de Spa had ik eenSwedisch back massage en daarna een Renew and Unwind. Vervolgens pauze en daarna een Purifying facial. Vervolgens daarop eenSwedisch back massage maar ben toen vijf keer aan de receptie gaan vragen als mijn klant aanwezig was en de receptioniste zei van niet. Dus maar naar de kantine gegaan en opeens keek ik op de computer was die er wel, had die man blijkbaar al een kwartier zitten wachten, was de receptioniste hem vergeten in te checken. Lekker dan toen maar snel de kamer weer opgebouwd en begonnen aan de massage. Daarna snel de kamer klaar gemaakt voor een Facial. Vervolgens ging ik die vrouw halen zegt ze: ‘Nee sorry, ik heb geen facial’. Toen ben ik weer naar de receptie geweest. ‘Oh ja, sorry helemaal vergeten te veranderen in een Renew and unwind’. ‘‘Zucht’’ weer de hele kamer snel moeten ombouwen en toen de klant gehaald en begonnen aan de behandeling. Gelijk daarachter aan nog een CouplesSwedisch back massage met Loukia. Zij had de man en ik de vrouw. Viel daar naar ook nog het dopje van de olie in de gootsteen en natuurlijk kregen we die er ook niet meer uit. Snel omkleden en de bus naar huis gepakt. Pap, Mam en Puck verrast, want die waren bij ons appartement om weer te koken voor Claudia en mij. Gewacht tot dat Claudia ook thuis was en met ze alle gegeten. Nog gekletst en toen gingen ze weer en gaan slapen.

08-08-2014

Op naar het werk, weer druk vandaag. Om elf uur mijn eerste behandeling gehad: een Spa Manicure. Daarna pauze en vervolgens helemaal vol geboekt. Eerst een Re-hydration Facial, daarna een Personalised Express Facial, daarachter aan een Renew and Uwind en gelijk daarna een Couples Massage met Claudia.Ten slotte op het laatst weer een Renew and Unwind. Een super vol dagje gehad en toen naar huis. Puck had al lekker pizza gemaakt en samen een filmpje kijken . Laatste avondje alleen samen en dan nog 4,5 dag en dan gaat Puck na 4 weken en Pap en Mam na 2 weken alweer naar huis.. Nog 5,5 week te gaan en dan ben ik weer thuis!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!