kayleestiene.reismee.nl

dag 106

14-08-2014

Weer een vol geboekt dagje op het werk. Op het werk aangekomen vanmorgen had ik nog niet gelijk iets staan. Maar 5 minuten werd er al gebelt vanuit de receptie naar de kantine dat ik een Swedisch Full Body Massage had. Snel snel alles klaargemaakt en begonnen. Klaar met de behandeling kon ik gelijk alles klaar gaan zetten voor de Lift and Firm Hip and Thigh. Gelukkig had ik genoeg tijd om alles rustig klaar te zetten. Het is de behandeling met een scrub en de hele heftige, zware, harde massage. Naar de behandeling waren mijn armen helemaal op. Zo zwaar was het, de vrouw wat ik had wilden extra hard. Alles opgeruimd en gaan lunchen. Naar de pauze even tijd over om mijn kamer weer te herinrichtenvoor een Personalised Express Facial. Naar de behandeling weer even een half uurtje tijd voor me zelf. En daarna een Swedisch Full Body Massage, een Swedisch Back Massage. Eigenlijk ook nog een Spa Pedicure, maar de meneer kwam niet opdagen. Dus had een receptioniste een behandeling om 1 nagel te lakken bij een klant naar mij geschoven. Waardoor ik de bus later moest pakken. Maarja, vol dagje dus weer vandaag. Morgen weer werken.

Liefs, Kaylee

Reacties

Reacties

opa en oma

nu zijn jou pap en ma weer thuis, dat ben ik blij dat er goed aan gekomen. Nu ga je aan te beurt om weer thuis komen op 17 september hopen we goed weer jou zien dat is wel lang niet meer zien nog maar vier weken......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!