kayleestiene.reismee.nl

dag 107 t/m 111

15-08-2014 en 16-08-2014

Twee dagen ziek op de bank gelegen en niks kunnen doen.. Voelde me echt zo slecht en kon ook bijna niks eten. Maar gelukkig gaat het weer goed!!

17-08-2014

Naar 2 dagen ziek, weer op naar het werk. Gelukkig stond ik nog ziek gemeld, dus had nog geen behandelingen staan. Gezegd dat ik er toch was. En heb ik een Lift and Firm Facial en Lift and Firm Eye treatment gehad bij een man. Hij was super tevreden en had bij de receptie gezegd dat die nog nooit zo'n fijne gezichtbehandeling had gehad en vooral voor het liften van het gezicht. Altijd fijn om te horen! Gelukkig de rest van de dag niets meer gehad want die behandeling was al langer dan 2 uur. Lekker rustig aan kunnen doen. Ook nog fijn eerder naar huis kunnen gaan.

18-08-2014

Weer voor de eerste keer in 5/6 weken tijd met Claudia vrij. Dus we dachten we maken er een shopping dagje van en gaan naar Nicosia. Daar aangekomen, was het wel gezellig rond wandelen en winkeltjes kijken. Maar er was blijkbaar maar een straat met winkel. Jammer dan. Gelukkig wel voor Puck geslaagd 2 truien en een blouse. Voor mij zelf 2 lipstiften en een nagellak. Hebben we de bus rond 3 uur maar terug gepakt, want we waren uitgewinkeld en moesten nog 2 uur terug reizen. Weer in Paphos aangekomen, hebben we de bus bij de Karavella gepakt en zijn naar de Mall geweest. Toch nog even verder shoppen, maar helaas niets meer gevonden. Bij de KFC gegeten en snel de bus naar ons appartement gepakt. Gedoucht en klaargemaakt voor een avondje stappen. Op naar Flairs! Was een stelletje uit Uden, daar gezellig mee gekletst. Naar Flairs wilden we zo als gewoonlijk naar Touch gaan, maar we kwamen onder weg 2 Nederlandse meisjes tegen. Daar een hele lange tijd mee staan praten. Hun hadden een auto gehuurd voor hun vakantie, dus hadden ze ons aangeboden, om ons naar huis te brengen. Super fijn! Een gezellig avond gehad dus!!

19-08-2014

Nog een dagje vrij. Lekker naar Amathus hotel gegaan en de hele dag aan het zwembad gelegen. Nog wat filmpjes opgenomen voor onze eind film voor school. Hij wordt echt super leuk!! Hihi Heerlijk relax dagje gehad dus. Morgen beginnen de 7 dagen achter elkaar werken.. Nog 29 daagjes te gaan!!