kayleestiene.reismee.nl

dag 116 t/m 118

24-08-2014
Dag 5 van de 7.

’s Morgens op het werk aangekomen had ik nog niet gelijk een behandeling, dus ik moest van Inra Office work gaan doen. Moest klantenkaarten in de klappers doen en nummer in de computer zetten. Daarna je raad het nooit mochten Claudia, Loukia en ik gaan promoten.. Pff alweer door de warmte naar het hotel gelopen 5 flyers uitgedeeld en terug gegaan. Was veel te warm om door te lopen naar het zwembad. Gelijk erachter aan pauze, even wat gegeten. Naar de pauze gelijk een Swedisch Full Body Massage. Daarna had ik even tijd voor me zelf, dus dacht alvast alles klaarzetten voor de Manicure. Kwamen ze me zoeken, want had een Re-Hydration Facial bij de zelfde vrouw wat ernaar heb voor de Spa Manicure. Heb nog nooit zo’n klant gehad. My god, My god! Verschrikkelijk!! Op het laatst nog een Swedisch Full Body Massage. Snel opruimen en naar huis. Gekookt, gedoucht en naar bedje!

25-08-2014
Dag 6 van de 7.

Poehpoeh, helemaal kapot ’s morgens opgestaan. Zo warm niet normaal. De vochtgraad is hier boven de 90.. pff. Op het werk hadden Claudia en ik gelijk een Couples Swedisch Full Body en natuurlijk had niemand daar van te voren de airco aangezet. Dat werd dus kapot zweten, want de airco werk daar niet zo snel. In de hitte moeten masseren. Kregen we ook nog de slappe lach, ons helemaal in houden om niks te laten merken aan de klanten haha. Snel door gemasseerd, opgeruimd en door naar de volgende behandeling een Lift and Firm Facial bij een vrouw. Het was natuurlijk weer een Franse zo als de hele week, want er zit een groep Franse van 300 man in het hotel. Om gek van te worden!! Ze wilden Pink Hair and Scalp Mask in de haar, dus gedaan. (hoort bij de behandeling). Maar toen kwam ze erachter dat ze eigenlijk dan ook naar de kappers moest toen ik het er al in had zitten, dus moest snel van haar de facial afmaken. Snel gedaan, ging ze helemaal problemen maken bij de receptie, want er was geen plaats bij de kappers. Is ze gewoon de kapsalon in gegaan en is op een stoel gaan zitten. Tot dat ze haar haren deed wassen en föhnen. Heeft ze toch maar even snel tijd gemaakt en het gedaan. Zo asociaal.. Ik ging maar verder met mijn kamer opruimen voor de volgende behandeling een Gentle Body Polish. Beetje uitgelopen, maar had gelukkig toch pauze erachter aan. Naar de pauze een Renew and Unwind, Spa Manicure en Swedisch Full Body Massage. Bij de laatste behandeling wilden de vrouw alleen 55 minuten lang haar benen, voeten, armen, handen, schouders, nek en gezicht gemasseerd hebben. Op naar huis gekookt, lekker KipKerry uit Nederland. Dankzij pap en mam! Dankjewel! Hihi.

26-08-2014
Dag 7 van de 7.

Eindelijk de laatste dag van de 7.. Ben helemaal toe aan 2 dagen vrij! Eindelijk lekker even rusten. Hele dag bom vol geplant. Ik had de volgende behandelingen: Gentle Body Polish, Swedisch Back Massage, Renew and Unwind, Swedisch Full Body Massage, Renew and Unwind, Skin Purifying Facial en Swedisch Back Massage. Eindelijk om 7 uur klaar voor deze dagen! Op naar huis gekookt en nu op de bank geploft met de laptop deze verhaaltjes type!

Naar vandaag nog 13 daagjes werken. We hebben de planning van september gekregen en onze laatste werk dag is 14 september, dus nog lekker 2 daagjes strand ernaar en dan de 17de op naar Nederland!!! WOEHOEE!!

Johnny

Whooooo....is Waal aanpakken dao....ben nogsteeds supertrots op dich.......dink mar aan al die dinge wasse gelierd hes en in Nederland kins gaon cashen...hald vol ...dieke kus!