kayleestiene.reismee.nl

dag 122

30-08-2014Dat was weer een dagje werken. Vanmorgen op het werk aangekomen had ik in het programma staan dat ik een Skin Purifying Facial had. Maar nee hoor.. Aphrodite voelde zich niet lekker (zo als elke dag... Om gek van te worden) verschrikkelijk.. Die klaagt de hele dag door over van alles en nog wat.. Pff, dus mijn facial werd naar haar verschoven.. Ze wilden natuurlijk gewoon de Lift and Firm Hip and Thigh niet doen. Ze had gisteren avond ook nog gezopen, dus een kater. My god.. moest ik de behandeling van haar doen. Was echt boos, want altijd heeft ze wel iets en bedenkt ze wel smoesjes om haar behandelingen die haar niet aanstaan te verzetten naar iemand anders.. Maar met de Spa Pedicure en Reshape and Polish Hands heb ik het niet laten gebeuren dat ze die ook kreeg. Ben naar de receptie gegaan en heb gevraagd waarom alles opeens verzet moest worden alweer voor haar. Hebben ze de rest terug geplaatst alleen de Lift and Firm Hip and Thifh niet.. Pff. Maar begonnen aan de behandeling. De vrouw was te vreden, maar wilden nooit meer zo'n harde massage, haha. Daarna de Spa Pedicure en Reshape and Polish Hands gedaan. De vrouw was ook tevreden met haar rood gelakte nagels. Later op de dag had ik nog een Swedisch Full Body Massage bij de zelfde vrouw wat ik afgelopen week ook al had gehad, ze wilden geen rug en buik, maar benen, voeten, armen, handen, schouders, gezicht en hoofdhuid. Ze had extra gevraagd om bij mij weer te mogen, mijn eerste request dus. Woehoe! Daarna lekker de bus naar huis, gekookt, gedoucht, muziek aan en fijn geskypt!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!