kayleestiene.reismee.nl

dag 133, 134 en 135

10-09-2014

De laatste paar daagjes werken zijn in gegaan. Vanmorgen had ik eenSwedisch Back Massage in de Couples room met Claudia. Later op de dag had ik nog bij een vrouw een Spa Pedicure en Re-hydration Facial. Rustig dagje weer gehad dus. Op naar huis. Gekookt, gegeten en lekker buiten gezeten.

11-09-2014

Weer een dagje werken. Vandaag was het weer een rustige dag. Naar de pauze mijn eerste behandeling voor vandaag gehad een Swedisch Full Body Massage. Later op de middag eenSkin Purifying Facial bij een vrouw uit Nederland. Hebben samen gelachen, want was half Nederlands en half Engels aan het praten, haha. Kwam bijna niet uit mijn woorden. Omdat je gewoon zo gewent bent om tegen alle klanten hier Engels e praten. Haha. Ze was gelukkig tevreden over de gezichtsbehandeling. Daar achter aan nog eenSwedisch Full Body Massage. Naar huis gekookt, gegeten, gedoucht en alle papieren voor de stage ingevult en bijgewerkt.

12-09-2014 Natuurlijk vandaag ook weer een rustig dagje gehad, want voor de meeste mensen is de vakantie afgelopen. Rond elf uur gaanPromoten met Aphrodite. Bijna geen mensen bij het zwenbad, dus geprobeerd zoveel mogelijk flyers uit te delen. Om 5 uur eindelijk mijn eerste behandeling voor vandaag... EenRenew and Unwind bij een Franse vrouw. Nou wat een hell!! Ze sprak dus geen woord Engels.. Alles met handen en voeten uitgelegd.. Ze lag de hele tijd te zuchte en te doen, want ze was maar Frans aan het praten en ik verstond er niks van. Behandeling wel kunnen afmaken met heel veel moeite. Naar de behandeling liep ik naar de computer stond er opeens eenSwedisch Back Massage, niet even doorgegeven.. Maarja alles klaargemaakt en begonnen. Was een man. Hij was de hele massage aan het praten. Werd er gek van. Dacht je bent hier om te relaxe en niet om de hele tijd te praten. Hahaha! Op naar huis met de bus dachten we. Knalden iemand van de Spa achter op de bus. Dus bus aan de kant, omdat de politie erbij moest komen. Gelukkig zat Elisabeth en een vriendin van haar in de bus en die had haar vriend gebelt londen we mee naar huis rijden, want er moest een nieuwe bus komen. De andere moest wachten tot de politie zou komen en de nieuwe bus. Toen we in onze straat waren zijn we iets verder op uitgestapt en nog even naar de supermarkt gelopen om een taart voor de collega's te halen. Op naar huis, gekookt, gegeten om half 10... Nog even geappt en zometeen slapen! Nog 2 daagjes werken. Echt heel vreemd! Vandaag al afscheid genomen van Rodoula. Heel raar, omdat je zo lang samen hebt gewerkt. Maar aan alles komt een end... Zal heel raar zijn zondag voor het laatst naar de Spa....