kayleestiene.reismee.nl

dag 136

13-09-2014 Op het werk aangekomen hadden Claudia en ik nog.niets staan, dus moesten we natuurlijk weer Office Work gaan doen. De kaart nummers uit de computer haken. Rond twaalf uur hadden we pauze en daarna hadden we nog steeds niks staan. Net voor mijn eerste behandeling hadden we meeting met alle collega's. Kregen Claudia en ik twee pakketjes met allemaal verschillende soorten producten van ESPA en een Hammam pakket met alle producten die we gebruiken voor de Hammam. Nog een hele lieve kaart met allemaal foto's erop en verhaaltjes geschreven door verschillende collega's. Toen moest ik heel snel naar boven, want mijn behandeling was al begonnen. Een Swedisch Full Body Massage. Zo blij dat die voorbij was dat ik eindelijk kon kijken wat ik allemaal had gekregen en alle lieve verhaaltjes kon lezen. Super lief! Lekker weer in de kantine gezeten en opeens werd er gebelt. Moest ik de klant van Nancy overnemen, want die had een Swedisch Back Massage, maar wilden een Swedisch Full Body Massage en Nancy had hier geen tijd voor. Ze had gelijl erachter aan een thai massage, dus maar begonnen aan de massage. Bah wat een vieze man helemaal berhaard ieol! Had over haren in mijn handen zitten. Hij lag ook nog super hard te snurken en liep gewoon speksel uit zijn mond... Bah!! Was zo blij toen ik klaar was. Die zien we nooit meer terug!!! Gelukkig mochten we eerder gaan, want we moesten ook maar eens aan onze koffer beginnen met inpakken... Wat een dilemma!!! Deel 1 is geweest nu nog deel 2 dinsdag avond.. Op naar bedje, want morgen is ons laatste dagje werken bij Aphrodite Hills Spa. Wat een raar gevoel!!!

Reacties

Reacties

Opa en Oma

Nog paar dagen blij naar huis groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!