kayleestiene.reismee.nl

dag 56 t/m 61

25-06-2014

Woensdag morgen opgestaan de vijf dagen werken begonnen weer. 's Morgens hebben Claudia en ik met Anna en nog een paar collega's geuren zitten ruiken voor de nieuwe kaarsen die in de Spa komen. Daarna hebben Claudia, Meggie en Michelle en ik, om en om de gezichtsbehandeling geoefend op de vrouw die de kaarsen kwam presenteren en verkopen in de Spa. Ze vond het heerlijk. Als volgende had ik een Swedisch full body bij een vrouw. Ze was tevreden en ging met een goed gevoel weg. Op het laatst van de dag had ik nog een renew and unwind behandeling ook bij een vrouw, ook zij was tevreden. Dat was de woensdag dan alweer. Dag 1 van de 5 is voorbij.

26-06-2014

Donderdag, 's morgens opgestaan en weer op naar het werk. 's Morgens hebben Claudia en ik weer een stukje gefilmd voor onze school opdracht. Die word super leuk!! Krijgen jullie nog te zien als we het op school hebben laten zien. Daarna had ik eenSwedisch full body massage bij een man. Het was een hele rare man. Bah haha maarja ik had wel tips van hem hahaha. Dus dat maakt het dan weer goed. Als volgende had ik een renew and unwind bij een vrouw uit London ze was hier met haar vriendinnen en haar zus om even een paar dagen te relaxen, want volgende maand gaat ze trouwen. Super leuke vrouw, heel gezellig mee gepraat. Ze ging tevreden weg. Dat was het dagje werken. De bus naar huis,gekookt en weer een filmpje gekeken met Claudia.

27-06-2014

Vrijdag, 's morgen opgestaan. We hadden de halve nacht niet geslapen, want het is niet uit te houden in ons appartement. Veel te warm en we hebben niet eens een airco of ventilator (zijn we al 6 weken op aan het wachten.) allemaal opgestaan met hoofdpijn door de warmte en helemaal kapot. Maarja weer beginnen aan een dagje werken. We moesten voor de derde keer deze week weer staan in de bus naar het werk, wordt echt steeds drukker nu. Niet echt fijn dus.'s Morgens hadden we eerst training van een gezichtsbehandeling met 6 collega's. Was wel fijn, want we hadden alles stap voor stap nog een keer doorgenomen hoe het precies moest etc. Daarna moesten we helpen met de nieuwe producten wat ze hadden besteld uit te pakken en in te ruimen in de winkel. Om kwart voor zeshad ik eindelijk een behandeling eenSwedisch full body massage in de koppelskamer samen met Claudia. In het begin waren de man en vrouw de hele tijd met elkaar aan het praten onder de behandeling. Was echt heel irritant, want we verstonden er niks van. Maar uiteindelijk waren ze gelukkig stil. Hop hop snel opruimen en de bus naar huis.

28-06-2014

Zaterdag, 's morgens opgestaan alweer met erge hoofdpijn door de warmte.. De gevoels- temperatuur deze week is 42 graden.. Poehpoeh.. Weer op naar het werk met de bus, eindelijk konden we weer een dagje zitten in de bus, hihi. Rond kwart over elf had ik eenSwedisch full body massage bij een vrouw. Ze was heel aardig en te vreden naar de massage. Daarna lekker geluncht. En na de lunch gelijk eenSpa pedicure bij een vrouw,ze kwam uit Australie. Ze was de hele tijd over haar man en kinderen aan het vertellen, super schattig wat ze over haar kinderen allemaal was aan het vertellen. Ze was blij met haar verzorgde en gelakte teennagels. Daarna had ik gelijk eenSwedisch full body massage bij een jongeman uit Rusland. Hij was een beetje apart. En zo dun, je kon gewoon z'n botten zien en voelen en bijna geen vel of vet zitten om vast te pakken. Haha.Hij was wel super te vreden. Daarna niks meer gehad en moeten wachten totdat we naar huis konden gaan. Even nog boterhammen gehaald bij de bakker, gekookt, gedoucht en toen nog fijn geskyped met Puck!

29-06-2014

Zondag, 's morgens opgestaan en weer klaargemaakt voor een dagje werken. Gelukkig de laatste voor deze week, hihi. Op het werk aan gekomen had ik gelijk een Swedisch full body massage bij een man. Hij vond de massage heerlijk. Daarna kreeg ik een briefje onder de deur geschoven dat ik gelijk ernaar een Swedisch back massage had bij weer een man. Hij had last van z'n onder rug en schouder. Maar flink gemasseerd met veel druk, want dat wilden die. Hij vroeg toen als ik al mooie plaatsen had bezocht in Cyprus. Ik zei "Nee, wat is een aanrader volgens u dan?" heeft hij op een blaadje de naam opgeschreven. Het ligt in het midden van het eiland een super mooie berg waar je mee over heel Cyprus kunt kijken zei hij. Wil ik denk ik wel heen gaan als het zo mooi moet zijn als hij zei. Daarna had ik gelijk weer een behandeling een Lift and Firm Hip and Thigh bij een vrouw. Ze was een Rus. Het is een behandeling voor cellulitis, maar kon niet echt iets zien, zo dun was ze... Het is nog best een harde behandeling met een harde massage etc. Maar ze was wel super tevreden toen we klaar waren. Daarna lekker pauze. Kreeg ik van Helen te horen dat ik weer een product had verkocht wat ik tegen een klant had gezegd nummer zes van de afgelopen twee weken. Ze zei goed bezig ga zo door. Om 4 uur had ik nog een spa pedicure bij een vrouw uit de UK. Ze zei niet zoveel, moest meer vragen stellen enzo om wat uit haar mond te krijgen haha. Maar ze was blij met haar kleurtje op de teennagels en verzorgde voeten. Snel opgeruimd en huphup naar de bushalte, want daar hebben we wifi. Kunnen we een beetje mee krijgen van de wedstrijd van Nederland. En de bus in naar huis. Snel de tv aan en de tweede helft gekeken. Jaja Nederland weer gewonnen!! Daarna snel klaarmaken voor een avondje stappen, de bus naar Harbour lekker wijntjes drinken bij The Harbour restaurant. Alles gratis gekregen, zo handig als je de baas kent, hihi. Op naar Flairs, nog een leuk avondje ervan gemaakt. Dat was het dagje van vandaag. Morgen heerlijk vrij eindelijk!!

30-06-2014

Maandag, s' morgens opgestaan met een klein katertje met Claudia hahahaahah. Wat een avond!! In een woord TOP! HAHA. Ontbijtje gemaakt. Rustig aan klaargemaakt voor heerlijk dagje aan het zwembad. Eerst zijn we naar Alnemi hotel gegaan,het zwembad was niet zo heel mooi en viel erg tegen, dus naar een uurtje hadden we het wel gezien. Zijn we richting harbour gelopen. Lekker ijsje gegeten en de bus naar Avanti hotel gepakt. Ons oude vertrouwde plekje aan het zwembad gevonden en heerlijk de middag door gebracht. Rond vier uur de bus naar huis genomen, wasjes gedraait, gedoucht en klaargemaakt om te gaan uiteten. Vandaag zijn we alweer twee maanden hier. Wat vliegt de tijd om! Over 16 dagen komt Puck eindelijk naar Cyprus. Heerlijk genieten samen vier weken lang! En dan komen pap en mam ook eindelijk familie hier, hihi.

Liefs, Kaylee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!