kayleestiene.reismee.nl

dag 119 t/m 121

27-08-2014

Heerlijk eindelijk een dagje vrij naar 7 volle dagen werken. Rond 10 uur de bus naar Amathus Hotel gepakt en daar de hele dag aan het zwembad gelegen. Om 4 uur de bus naar de Harbour gepakt. Daar bij de supermarkt spulletjes gehaald voor te BBQ’en en op naar ons appartement. Nog even een kleine BBQ gehaald bij de KIOSK tegen over. Naar een half uur hadden we eindelijk de BBQ aan de praat gekregen en deed die het. Salades en alles klaargemaakt en gaan BBQ. Wat een FLOP! Hahah, laat nooit 2 vrouwen bbq’en, want dat gaat gewoon mis. Daarna met buikpijn op ons bedje gelegen. We wilden eigenlijk uitgaan, maar hadden toch besloten om het niet te doen. Want we waren allebei helemaal kapot van het werken. Lekker op tijd naar bedje gegaan.

28-08-2014

Weer lekker een dagje vrij. Om 10 uur weer de bus gepakt naar de Harbour en vandaar uit naar Coral B. Weer eens aan het strand gelegen. Heerlijk uitgewaaid de hele dag aan het strand. Rond 3 uur had ik het gehad, veel te warm, hoofdpijn en last aan mijn ogen. De hele dag al liggen wrijven in mijn ogen en traan ogen. Ben maar lekker in de schaduw gaan zitten. ’s Avonds op tijd naar bed, want mijn ogen waren zo geïrriteerd, dat ik ze amper kon open houden.

29-08-2014

Naar 2 rustige daagjes vrij, weer beginnen met werken. Gelukkig deze keer maar 3 dagen. ’s Morgens opgestaan, klaargemaakt voor weer een dagje werken. Op het werk aangekomen had ik gelijk een Personalised Express Facial (25 minuten) bij een vrouw die ik al eerder had gehad voor een Re-hydration Facial (55 minuten). Gezellig weer gekletst, want ze vond het zo leuk dat ze weer bij mij de behandeling had. Echt een leuk vrouwtje! Daarna 1,5 uur niks en gelijk erachter aan pauze. Naar de pauze een Renew and Unwind, Swedisch Back Massage en op het laatste nog een Spa Pedicure. Bij de laatste behandeling had ik een Duitse vrouw. Eindelijk mijn eerste Duitse klant. Super leuk. Maar ik kwam dus echt niet uit m’n woorden. Hahaha. Was half Duits en Engels door elkaar aan het praten, omdat je dat helemaal niet meer gewent bent en elke dag Engels spreekt. Haha, ze moest er wel mee lachen! Daarna snel opruimen en de bus naar huis. Lekker gekookt en geskypt met Pap, Mam, Selance en Bas.

Reacties

Reacties

Tamara

En met Mg geskypd!! Haha
Amuseer dg nog tot snel xx

Kaylee

Natuurlijk!! EN MET TAMARA GESKYPT! haha.
Tot snel hihi. Meugse mien heurkes weer knippen haha xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!