kayleestiene.reismee.nl

dag 21 en 22

Sinds gisteren zijn de vijf dagen werken weer begonnen dus gisterochtend opgestaan en boterhammen klaargemaakt, zo als elke morgen. Rond half tien de bus richting het werk gepakt maar op het werk had ik nog geen behandeling ingepland staan. In plaats daarvan kregen we training want onze spa manager wilden een spa pedicure. Ze wilden graag een leuk kleurtje op de teennagels, want ze heeft de komende dagen vrij. Dat was fijn want zo konden wij nog een keer extra oefenen. Vervolgens hebben we nog een keer exfoliating scrub doorgenomen en afgerond. Dus daar worden we nu ook voor ingepland op de planning. Als laatste had ik nog een spa pedicure, maar die vrouw wilde graag een frensch manicure met gellak. Helaas kon ik haar deze behandeling niet geven, want we hebben dat nog niet geleerd. Jammer... maar volgende keer beter. Ten slotte lekker naar huis en gekookt. Daarna nog even op de bank geploft en daarna lekker mijn bedje in gedoken.

Vanmorgen opgestaan voor weer een dagje werken. Klaargemaakt en toen gegeten en vervolgens naar de bakker lekker verse broodjes gehaald. De bus van half 10 naar het werk gepakt en had op het werk om kwart over elf een swedisch back massage bij een vrouw. Erg aardige vrouw en ze was super tevreden, altijd fijn om te horen. Daarna lekker geluncht met onze verse broodjes van de bakker. Om half een hadden we een meeting met de spa manager en toen zijn we rond een uur weer verder gegaan met training van de volgende srub soort. Deze keer was het een zout scrub, bijna het zelfde als die van gisteren maar toch een paar kleine dingetjes extra. Daarna nog fijn gepraat met een collega. Ze had ons nog wat dingetjes uitgelegd en even fijn gekletst. Rond vijf uur had ik nog een behandeling, het was een spa manicure bij een vrouw. Weer een erg aardige vrouw alleen ze moest precies om zes uur weg zijn want ze moest haar kinderen halen. Ze was zelf al iets te laat dus moest best snel doorwerken. Na mijn laatste behandelingen mochten we lekker naar huis en toen gekookt zo als bijna elke avond. We hadden aardappelen, bonen en kipnuggets, was erg lekker. Nu lekker op de bank geploft en morgen weer een dagje werken.

Liefs, Kaylee‏