kayleestiene.reismee.nl

dag 37 en 38

Gisteren morgen opgestaan en weer klaar gemaakt voor een dagje werken. Op het werk aangekomen hadden we nog niks staan 's morgens, dus hebben we een beetje aan de school opdracht gewerkt. Naar de lunch hadden Claudia en ik een swedisch back massage in de twee persoons kamer met twee vrouwen. Ze waren super aardig en kwamen uit Engeland. Een ervan werkt hier 14 weken, dus was wel even gezellig om ermee te kletsen. Ze gingen heel te vreden de deur uit. Daarna had ik nog een swedisch full body massage bij een vrouw ze kwam ook uit Engeland en was hier 3 daagjes op bezoek bij haar zus die in Limassol woont. Super leuke vrouw, ze had van alles te vertelen. haha. Ze was super te vreden en wilden misschien terug komen. Op het laatste had ik nog een wat oudere man uit Engelandvoor een swedisch full body massage. Super aardig man! En hij had hele erge last aan z'n been, want hij doet elke dag golven. Dus heb ik maar wat meer aandacht gegeven aan de benen. Hij was onder de massage de hele tijd aant praten en dinge aan het vragen en vertellen, haha. Super gezellig. Naar de behandeling was hij super te vreden, want hij merkte met lopen dat het al wat beter ging met z'n benen. En hij wilden zeker nog terug komen twee keer,altijd fijn om te horen!. Dat was het dagje van gisteren alweer.

Vanmorgen opgestaan en weer klaar gemaakt voor een dagje werken. De bus om half 10 en op naar het werk. Eerst hadden we weer meeting met alle collega's. Even kijken waar aandacht aan moet gegeven worden etc. Toen begon de dag van vandaag. Claudia, Michelle, Meggie, Natalie, Aphrodite en ik moesten gaan promoten bij het zwembad. We waren zo klaar, omdat we met zoveel waren. BIjna niemand wilden een flyers.. maarja altijd blijven lachen. En maar weer terug naar de spa. De hele middag niks te doen gehad, dus Claudia en ik hebben mekaar de nagels maar gelakt. Rond vier uur moesten we nog een keer gaan promoten, want vandaag zouden er super veel nieuwe mensen komen. Het hele hotel, appartementen en de villa's waren vol geboekt. Maar helaas niet zo druk in de spa als ze hadden verwacht. Op het laatst om kwart over vijf had ik nog een renew and unwind behandeling bij een man. Hij was een beetje appart. En was z'n hele levens verhaal onder de scrub en de rug massage aan het vertellen. De helft verstond ik niet, zo snel praten die. Dus maar gezegt uhu, ok, yes, hahaha. maarja, hij was wel tevreden. Toen hophop kamer klaarmaken en naar de bus naar huis. Gekookt, gegeten en nu lekker op bedje, zo slapen! Morgen weer een dagje werken.

Liefs, Kaylee