kayleestiene.reismee.nl

dag 101 t/m 105

09-08-2014

Dagje werken. Eerst een Mini Pedicure, daarna een Personalised Express Facial. Rond twaalf uur lekker pauze. Naar de pauze een Swedisch Full Body Massage, daar achteraan gelijk een Skin Purifying Facial en als laatste van de dag een Men’s Facial. Snel alles opruimen en de bus naar de Harbour gepakt. Want Pap, Mam en Puck waren daar aan het wachten om te gaan uiteten. Heerlijk gegeten bij the Moorings. Nog even rond gewandeld bij de winkeltjes en de bus naar huis gepakt.

10-08-2014

Laatste twee daagjes vrij met Pap, Mam en Puck. Heerlijk eerst uitgeslapen en rond elf uur de bus naar de harbour gepakt. Vanuit daar gelijk de bus naar het appartement van Pap en Mam gepakt. En op naar het strand. De hele middag heerlijk aan het strand gelegen en gezwommen in de zee. Daarna terug naar het appartement van Pap en Mam en lekker gaan BBQ’en met ons viertjes. Heerlijk!

11-08-2014

Weer lekker vrij. Maar wel heel vroeg opstaan, want we gingen naar het Troodos gebergten en KYSSOS. Wat een heerlijke dag. Echt genoten van het mooie uitzicht en alles wat we gezien hebben. Op een gegeven moment regende het zelfs in de bergen en onweer. Niet normaal. Kun je, je helemaal niet voorstellen, want buiten de bergen om is het gewoon zonnig en super warm. Het was echt een heerlijk dag veel gezien en een super herinnering. Nog met ze viertjes bij de Mall gegeten en op naar huis. Fijn met Puck een filmpje gekeken.

12-08-2014

De zes dagen werken beginnen. Ik had vandaag een Full Hammam Ritual, Swedisch Back massage, Swedisch Full Body Massage, Spa Pedicure en een Renew and Unwind. Volle dag dus, gelukkig mocht ik om zes uur gaan. Omdat het de laatste avond met Pap, Mam en Puck was. Lekker bij een restaurantje in de buurt van het appartement van Pap en Mam gegeten. Lekker pizza gehad. Nog even mee wat spulletjes oppikken bij het appartement. En toen was het afscheid nemen, snik snik..

13-08-2014

Dag 2 van de 6. Vandaag had ik 3 x een Renew and Unwind achter elkaar. Daarna een Lift and Firm Hip and Thigh en op het laatste nog een Reshape and Polish Feet. Lekker om kwart over 6 naar huis. Wat dingetjes thuis gedaan en nu dit verhaal aan het type in mijn bedje.

Maar wat het vreselijkste was vandaag. Afscheid nemen van iemand waar je ziels veel van houdt dat breekt je van binnen. Het was super zwaar, want het moment was daar om naar 4 weken weer afscheid te nemen van Puck. SNIK SNIK SNIK…. PFF.. over 5 weken zijn we weer samen en die ga ik nog even knallen. Het was een super tijd samen!